יום שבת, 16 בינואר 2016

הספרייה שלי

יש כמה ימים, נו הימים האלו בחודש...
אז קצת לפניהם, אני באטרף של סידורים.

החודש זה נפל ביום מסויים, שמפאת קדושתו אני לא אציין את שמו,
אבל כן אגיד שזה יום שהרבה אנשים לא עושים בו שום דבר.
גם לא אוכלים.

אני מכבדת כל אחד ואיש איש באמונתו יחייה.

בשל אטרף שפקד אותי, החלטתי לסדר את הספרייה שלי.
כמה ימים לפי קיבלתי מחברה את הרשומה "37 תמונות שיגרמו לאנשים פרפקציוניסטים להגיע לפורקן" באתר ה"פטריה".
וכן, אני פרפקציוניסטית! עובדת על עצמי הרבה בשביל להיות קצת פחות, בשביל להשלים עם זה שלא תמיד ייצא קו ישר בתפירה, ולא תמיד הכרטיסים הם סימטריים  והמשושים בדיוק באמצע.



להגיד שזה לא מפריע לי? זה מטריף אותי!!!
זה מטריף אותי, אבל אני עובדת על עצמי... לא משלימה עם זה. ממש לא. אבל יודעת שלהבא זה יהיה טוב יותר.
בקיצור? משוגעת קצת ....
אבל אתם אוהבים אותי גם ככה, נכון?

בקיצור, איפה היינו?
כן בכוננית הספרים שלי.
תמיד סידרתי את הספרים לפי גובה והסתדרתי עם זה.


בהחלט לא מושלם, אבל בסדר.
משהו הפריע לי ולא ידעתי לשים את האצבע על מה.
ואז קיבלתי את אותה רשומה שכתבתי לכם למעלה...
עולם חדש נפתח בפני.
סידור הספרים האולטמטיבי.
סידור הספרים המושלם.


או אז, נדלקה נורה במוח שלי ולא נרגעה עד שהגעתי לזה.


עדיין לא מושלם ויש המון מקום לשיפור...
בחדר השינה יש לי ספריה של ספרים שלא ממש נעים שיהיו בסלון.
בעיקר רומנים מז'אנר מסוים, מז'אנר שעד לפני כשנה השתיקה הייתה יפה לו.
ז'אנר שמיום ליום מתרבות הקוראות אותו וגם הקוראים.
קבוצות של הז'אנר צצות בפייסבוק כמו פטריות אחי הגשם...
ז'אנר שבהחלט מתאים לחדר השינה.
עדיין לא הבנתם איזה?
אני מדברת על הז'אנר הרומנטי.
יותר נכון לאמר הרומנטי - אירוטי.


או כפי שהעליתי את אותה תמונה באינסטגרם עם פילטר מסויים.


ודרך אפליקציה חמודה שאספר עליה בהמשך.
בתמונה זו אפשר לראות את שתי הצורות, הן לפי גובה והן לפי צבע.


זהו, זו הספרייה הצנועה שלי.
השלב הבא יהיה לסדר את האפליקציות בפלאפון שלי, ממש ככה.



 מופרעת, כבר אמרתי?(אם הייתם רואים את טבלאות האקסל שאני עושה, אז הייתם מבינים עד כמה מופרעת  (.
יערה