יום שני, 1 ביולי 2019

מעיפים מהבית 465 פריטים במשך 30 ימים - אתגר מינימליזם


מעיפים מהבית הינו אתגר של 30 יום.
אתגר מינימליזם של 30 יום.
בכל יום מוציאים ונפרדים מפריט/ים שיש בבית,
ביום הראשון פריט אחד, ביום השני שני פריטים וכן הלאה עד היום ה- 30 שבו נפרדים מ-30 פריטים. 
כך שבסוף האתגר תוכלו למצוא את עצמכם עם 465 פריטים פחות בבית.
הרעיון הוא להעיף דברים. דין קטנים כדין גדולים.
דף אחד נחשב פריט. באתגר. לא בעיני. אני העפתי ערימות של דפים כפריט אחד.
כפי שאתם יכולים לדמיין (אם קראתם את הבלוג שלי),  אני קצת אגרנית בגלל ההתמכרות הקלה שלי לקניות.
בראש שלי, בעבודה, אני מינימליסטית, אבל בבית, אוי בבית....
אני אגרנית.
אוספת דברים שאולי יום אחד אעשה איתם משהו.
שומרת דברים ישנים גם כשאני כבר קונה חדשים שיחליפו אותם, העיקר לא לזרוק.
וכך הבית התמלא.
עוד ועוד ועוד...
ואז הגיע טלי פלד.
הכל התחיל בפוסט תמיד של טלי על הקיר שלה פייסבוק שבו היא מתלבטת אם להתחיל את האתגר.
אני אמרתי שאולי אצטרף, כי אני לא באמת יודעת אם אני מסוגלת לעמוד בזה בשלב זה של חיי.
זה היה לפני 30 וקצת ימים.
ואז אותה טלי מהממת פתחה את הקבוצה "מעיפים מהבית - אתגר 30 יום", צירפה אותי לקבוצה וקבעה לי עובדה.
לפני 30 ימים חיי השתנו.
הצטרפתי לאתגר הזה, התחלתי להתאמן לטריאטלון, צבעתי את השיער והורדתי את כל האדום/כתום שאפיין אותי 30 שנים, חזרתי לחום הטבעי עם גוונים, התחלתי לאכול בריא (פחות או יותר)... התחלתי קורס של דייל קארנגי - סודות להצלחה...והכל ב 30 ימים.
כמו שאומרים "מהפך".
אז טלי יקרה ואהובה, מודה לך מקרב הלב שהצבת בפני עובדה ואני סופר גאה בעצמי שלא ויתרתי וסיימתי 30 יום.
משהו אחד חשוב מאד אני לוקחת מזה, להציב לעצמי מטרה ולהגיע אליה, לא לוותר. גם אם קשה.
אני רוצה להודות לכל אחת ואחת בקבוצה הנהדרת הזו שתמכה, שהשתתפה בשמחה של לנקות את הבית ועם זאת גם את הגוף והנפש.
מרגישה חזקה יותר.
ההמלצה שלי היא לא לעשות את האתגר לבד. 
למצוא חבר/ה, קבוצה... מישהו שיהיה לכם התחייבות אליו או אליה וככה תצלחו את האתגר.
אני יכולה לספר לכם שהבית שלי הרבה יותר מאוורר היום.

 1
 2
 3
 4+5
 6
 7
 8
 9+10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 29
30
תם ולא נשלם
כי החל ממחר, אני מתחילה את הספירה לאחור.
29 פריטים
28 פריטים
.
.
.
יערה
עקבו אחרי גם באינסטגרם