יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

לוח עם פנקס - מתנה לאילת סווטיצקי

אל תשאלו אותי מי זו אילת סווטיצקי.
קשקשתי עליה המון בבלוג לאחרונה.
וגם הראתי תמונות שלה איתי במפגש הקוראות שהתקיים בשבוע שעבר.
 
 
לאותו  מפגש הבאתי לה משהו קטן שהכנתי לה.
הגרסה האישית שלי ל"תחרה וצבע".
 
 
 
על המפגש עצמו סיפרתי כאן.
הפעם זה זמן המתנה.
 
 
אני לא אוהבת להגיע בידיים ריקות.
כמו שאני אוהבת לקבל הקדשות מהסופרות על ספריהן, אני נהנית ליצור משהו מיוחד לכל אחת, משהו שנראה לי מתאים לסופרת המסויימת ומשהו שיזכר כמזכרת אישית ממני.
 
 
כמובן שאני מוסיפה בסופו של דבר גם הקדשה אישית, אבל אותה אני לא אראה לכן, זה ישאר ביני לבין הסופרות.
הספר "תחרה וצבע" יצא מהדפוס ביום 26.12.13, ממש לפני שנה ומאז הוא נמכר באלפי עותקים.
 
 
 
 
למי שלא מכיר את הטרילוגיה, אני אספר שמרבית העלילה של הטרילוגיה מתרחשת בלונדון ולכן בחרתי מוטיבים שנראו לי מתאימים ללונדון, כולל כתר מלוכה שמשמש גם ליופי אבל אם תשימו לב היטב - שמתי אותו מעל האות U, היות והתאים לי להכתיר את אילת למלכה.
 
 
 
הכרטיס יצא גם רומנטי במיוחד - בהתאם לטרילוגיה.
 
 
 
כך הוא נראה בפנים, כמובן שאחרי הצילום הוספתי את ההקדשה אישית.
 
 
וכמו שראיתם בתחילת הרשומה, לכרטיס צורף לוח עם פנקס לרישומים.
 
 
 
כר נראה הלוח ללא הפנקס.
 
 
למעלה סרט תחרה.
 
 
והכל נעטף באריזה רומנטית במיוחד. כמובן עם "תחרה וצבע".
 
 
 
היה מרגש, היה מעניין, היה נפלא ונהדר.
 
 
 
אפשר לראות עוד מתנות שהכנתי לסופרות בקישורים הבאים:
 
יערה