יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

אור - אתגר בבלוג "scrappy hands"

אז מה אתם אומרים?
נכון הגיע הזמן שאני אצטרף לאתגרים?
כבר הרבה זמן שאני חושבת על האתגרים בבלוג "scrappyhands", אבל משום מה לא יצא עד עכשיו.
אני לא מחשיבה את עצמי כסקראפרית, ואולי זו הסיבה שלא מצאתי את מקומי שם.
 
 
אבל הכנתי כרטיס שמתאים בדיוק לנושא "אור" ואני לא יכולה שלא להצטרף לאתגר.
הכרטיס שהכנתי הוא כרטיס עם רקמת צלבים.
רקמת צלבים זה עוד אחד מהדברים שאמרתי שלעולם לא אכין, אבל כמו שכבר אמרתי בעבר, העלמתי את המשפט הזה מהלקסיקון שלי והתחלתי לחיות על פי
 
"Never Say Never"
 
אתם בטח כבר ממש רוצים לראות את הכרטיס, נכון?
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
התלהבתי קצת עם התמונות, אבל אני כל כך מרוצה מהכרטיס שהייתי חייבת להראות את כל הכיוונים שלו.
הכרטיס נשלח במסגרת החלפת "נרות" ששלחתי לחברה יקרה.
כמובן שהיו עוד דברים בהחלפה, אבל על זה ברשומה נפרדת, אחרי שאותה חברה יקרה תקבל את ההחלפה.
 
ביום חמישי הקרוב, בני השני, שנולד בנר שמיני של חנוכה והביא לנו עוד אור לבית, עולה לתורה. ההתרגשות בעיצומה.
 
 
כמובן שהסרתי פרטים מזהים....
שבוע טוב.
יערה