יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

בשורה משמחת

"שלום לך,
אנחנו מאוד שמחים לבשר לך שנבחרת להיות אחת מ-50 הנשים משפיעות, בקהילת הספר הסגול של מועדון קוראות.
חברות הקהילה ואת ביניהן, יקבלו ספרים  כחודש לפני צאתם לאור (עותקים לְבָנים – סגולים במקרה זה) לקריאה לפני כולם, במטרה לקרוא, להנות ולכתוב עליהם.
אנו בהוצאת כנרת זמורה נשמח אם תכתבי את רשמייך מהספרים השונים ותמליצי על אלה שאת אוהבת בפורומים, בלוגים וקבוצות שאת חברה בהם.
כחברה בקהילת הספר הסגול תוכלי להעלות את הביקורות שתכתבי בקבוצת פייסבוק מיוחדת, שם יזכו לתפוצה רחבה מאוד ברשת.
בנוסף לקבלת ספרים וכתיבה עליהן נתייעץ איתכן, חברות המועדון, בסוגיות חשובות הנוגעות להפקת הספרים כגון  בחירת עטיפה,  שם לספר ועוד.
אנחנו מאמינים שקהילת הספר הסגול של מועדון קוראות עומדת לשחק תפקיד של ממש בענף הספרים בארץ.
ספרים סגולים שעין קוראים טרם שזפה לא יאחרו להגיע בדואר (לכתובת ששלחת לנו)
אנחנו מאוד מתרגשים מקווים שגם את."
זו לשון ההודעה שקיבלתי היום במייל.
וכן, אני מתרגשת בדיוק כמוהם. indecision
סוף סוף נתתי דרור לתולעת הספרים שבתוכי וזה משתלם.
כבר כתבתי כמה רשומות על ספרים ומבטיחה עוד הרבה, גם על אלו שכבר קראתי וגם על אילו שאקרא בעתיד.
הספרים עליהם כבר כתבתי:
 הרשומה הראשונה היתה על ספרים בכללי, על ההתמכרות החדשה ישנה שלי.
קריאה - שזו ההתמכרות הישנה שחזרתי אליה בשנה האחרונה, וההתמכרות לספרות אירוטית שזו התמכרות חדשה.
משום שכילדה לא ממש רצוי לקרוא את סגנון הספרים האלו surprise
ובתוך הרשומה הזו, המלצה חמה על 2 הספרים הראשונים של אילת סטוויצקי - "תחרה וצבע" ו"זהב ודיו".
 2 ספרים - "התשוקה לשרוד" ו"התשוקה לחיות", של האחת והיחידה דנה לוי אלגרוד.

 ועוד רשומה שאני אוהבת במיוחד. ברשומה זו הסברתי על ההתמכרות שלי לספרים בילדותי ועל החזרה לקריאה בבגרותי.
ומהי קהילת הספר הסגול אתם בטח שואלים את עצמכם.
אז הנה ההסבר.
"קהילת הספר הסגול היא קבוצה נבחרת של חמישים נשים שנבחרו מקרב "מועדון קוראות". חברות הקהילה מקבלות מהוצאת כנרת זמורה "ספרים לבנים" (או במקרה הזה - סגולים) כלומר ספרים שטרם ראו אור ובשלב זה אין להם אפילו עטיפה. הן קוראות אותם לפני כולם, וכותבות עליהם בעמוד הפייסבוק של הקהילה וכן בפורומים, קבוצות עיתונים ובלוגים ברשת. חברות קהילת הספר הסגול יכולו גם להביע את דעתן לגבי בחירה של עטיפה או שם לספר, ובאופן כללי משחקות תפקיד של ממש בתחום הספרות."
אני מחכה ומצפה לספרים שיגיעו. וכן אני מתרגשת.
זה ממש כיף להשתייך לקבוצה שכזו.
כמעט סוף שבוע נעים לכולנו.
יערה
אני