יום שבת, 27 בדצמבר 2014

במי אתם הייתם בוחרים? שרביט שירים

אני לא מבינה איך בכלל אפשר לבחור כמה שירים שאני אוהבת במיוחד?
אם אתם קוראים קבועים של הבלוג שלי, אתם כבר יודעים בוודאי שאני ושירים הולכים יד ביד לאורך כל הדרך.
יש שירים שמזכירים לי אירועים בחיים, יש שירים שמזכירים לי מקומות שהייתי בהם, יש שירים שמזכירים לי מצבים שונים, משפחה, אהבה, פרידות ועוד.
ויש את השירים שליוו את חיי. (מומלץ להכנס לרשומה ולהתרשם).
לכן, איך בכלל אפשר לבחור רק כמה שירים?
אבל, כמו שאתם כבר בטח מכירים, אם כבר אני כותבת רשומה, אז היא מכל הלב, וכך גם השירים שאני בוחרת לשים פה.
המקור לשרביט בבלוג של dyona ואני הוזמנתי על ידי צביה לכתוב את השירים שלי.
קבלו את השירים שאני בחרתי להנעים איתם את השבת שלי.
כמובן שמלבד  השירים ברושמה זו יש עוד המונים, אבל אי אפשר לשים את כולם, אז הסתפקתי בכמה אהובים עלי במיוחד.
♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪
נתחיל עם ג'ו קוקר שהלך השבוע לעולמו לאחר מאבק במחלת סרטן הריאות.
"You're so beautiful"
עוד שיר של ג'ו קוקר שאני אוהבת במיוחד.
ג'ו קוקר בדואט עם ג'ניפר וורנס.
"Up where we belong"
נעבור לזמר אחר, בעצם שניים בביצוע שאהוב עלי במיוחד לשיר מקסים מקסים בביצוע מתוך הסדרה "אלי מקביל".
"every breath you take"
ועוד שיר שאני מאד אוהבת מהסדרה אלי מקביל.
"Hooked On A Feeling"
השיר הבא הוא שיר של דני רובס.
שיר ששאני מאחלת לכל אחת ואחת שבעלה/בן זוגה לחיים יכתוב לה שיר כל כך מקסים וכל כך מרגש.
"לפי שנפגשנו כמעט ויתרתי עליי 
חשבתי שאין כבר עם מי לחלוק את חיי 
ואז את חייכת אמרת לי את שמך 
אני לא מפסיק להתרגש ממך 

להיות איש ראוי לך מה אבקש 
שאף פעם לא נפסיק להתרגש"
ושיר  מקסים מקסים נוסף ל"גשם שיבוא" - שמעון בוסקילה ושירי מיימון שאותם אני אוהבת במיוחד.
"רד אלי, בוא פזר עלי טיפות גדולות של נחמה 
רד אלי, תרחם עלי, הגיע זמן לשבור צמא 
אל האדמה, אל הנשמה, גשם שיבוא לנשימה "
שיר אחד לפני האחרון - עילי בוטנר וקובי אפללו בשיר אופטימי במיוחד - "מכתב לאחי". שיר של אופטימיות ושמחה.
"וזה הרגע 
הנה באה השעה 
מה תביא איתה הרוח 
מה ימיס את הדממה 
ויש סיבות לכל דבר 
יש חלום שלא נגמר 
בסוף הדרך עוד תהיה מאושר" 
כמובן שיכולתי להמשיך עד אין קץ, אבל חייבים לשים סוף לרשומה.
אז קבלו את השיר האחרון שעל שמו קרוי הבלוג שלי - "מכל האהבות שיש לחלום" - מאיה אברהם בפרוייקט של עידן רייכל.
"מכל האהבות שיש לחלום ביקשתי לי אותך 
האם תשמע קולי קורא לך, האם תדע? 
האם תזכור שתיקות יפות את לחישת קולך 
את מגע ידך."
אתם מוזמנים להכנס ולהאזין לפלייליסט שלי ביוטיוב. אני מוסיפה אליו שירים כל הזמן.
יש גם פלייליסט של שירים ישראליים  - אמנם הוא נקרא "חווה אלברשטיין" אבל הוא לא רק חווה אלברשטיין.
מוזמנים להכנס אליהם ולהאזין.
ויש כמובן עוד פלייליסטים ששמרתי בערוץ היוטיוב שלי - אתם כמובן מוזמנים להכנס לעולם המוזיקה האישי שלי.
אני כמובן מזמינה את כל מי שרוצה להצטרף לשרביט - להצטרף devil
שבת שלום
יערה