יום שישי, 24 באפריל 2020

כשחלומות מתחילים להתגשם - גינת הפיות שלי

שלום שלום
לפני 13.5 שנים עברתי לבית הנוכחי שלי בקיבוץ.
מאז אני חולמת על גינת פיות.
תמיד היו לי תירוצים של חוסר זמן, כשבעצם דחיתי את הגינה כי היו דברים אחרים.
עכשיו, בתקופה המוזרה הזו, נוצר לי חלון הזדמנויות.
הוצאתי מהעבודה לחלת לפני כחודש וחצי, כי ענף התיירות קרס ואני חלק ממנו.
מאז אני עובדת בקיבוץ, 4 שעות ביום, 5 ימים בשבוע.
תענוג.
(אני מתחילה להתרגל וזה לא ממש טוב, יהיה קשה לחזור לשגרה).
בכל הזמן הפנוי שנוצר לי, התחלתי ליצור עוד ועוד והשבוע הגעתי לתכנון ולתחילת העבודה על גינת הפיות החלומית שלי.
התחלתי בהכנת גמדים ופטריות.
מצאתי הדרכות קלילות ונחמדות ביוטיוב, ומשם השמיים הם הגבול.
זו ההדרכה להכנת הפטריות:
וזו ההדרכה לגמדים:
וזה מה שהכנתי בינתיים:
הפטריות:



כרגע הן נחות במים.
ואלו הגמדים המתוקים:





זוהי כמובן רק ההתחלה לה לה.
נשאר עוד לשייף ולצבוע.

המשך יבוא.
שבת שלום.
יערה