יום רביעי, 1 באפריל 2020

עץ החיים


היי
אין הרבה צדדים חיוביים לקורונה. האמת היא שאפילו להפך, זה נראה שהולך להיות רע מיום ליום.
אבל למרות הכל, אני בן אדם אופטימי ומאמינה שיהיה טוב ואפילו טוב מאד.
אך מה לעשות שבתקופה הזו, כולנו במצב רוח לא משהו....
בכל כל המוזר והלא טוב, הצלחתי למצוא צד אחד חיובי מבחינתי.
4 שעות עבודה ביום, פינו לי המון זמן ליצירה.
אז נכון שאני קיבוצניקית ואולי אצלינו פחות מורגש העומס הכלכלי בפן האישי וגם אין לי ילדים קטנים, כך שיש לי המון זמן לעצמי וליצירה.
אני לא מתכוונת לנפנף בזה, פשוט אחרי תקופה מאד ארוכה (מאד) שלא מצאתי זמן ליצור, או חשק ליצור.
אחרי תקופה מאד לחוצה בעבודה, פתאום נוצר לי חלון הזדמנויות.
חלון הזדמנויות למלא את הנפש בטוב ולהעבירו לעולם.
השבוע התחלתי להכין לוכדי חלומות. אבל רציתי להכינם מההתחלה עד הסוף עם חומרים שיש לי בבית.
כלומר, לא לקנות שום דבר חדש.

אני לא צריכה לספר לאף יוצר או יוצרת במיוחד בתחום האומנות השימושית, כמה ציוד מצטבר בבית. כי אולי יום אחד אעשה איתו משהו.
אז היום הזה הגיע.
התחלתי לחפש ביוטיוב לוכדי חלומות מעניינים ומצאתי את הערוץ של Rox Shana
יש לה כל מיני סוגי לוכדי חלומות, אבל החלטתי להתחיל דווקא בעץ החיים.
נראה לי מתאים לתקופה זו.


נכון ששלי לא יצא אותו הדבר, כי אני לא היא. עשיתי אותו כמו שהתאים לי.

מאחלת לכולנו שהתקופה תעבור במהרה ונחזור לשיגרה המבורכת.
בריאות לכולנו.
יערה