יום שבת, 25 באפריל 2020

אתגר השירים 1-10

מסתובב בפייסבוק אתגר 30 ימים, 30 שירים.
כחובבת שירים מושבעת, החלטתי להצטרף.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
היום הראשון
שיר שבכותרת שלו יש צבע.
אני בחרתי את
Blue eyes
של אלטון ג’ון.
היום השני
שיר שבכותרת שלו יש מספר.
אני בחרתי את השיר
One
בביצוע המדהים בעיני של ג'וני קאש.
היום השלישי
שיר שמזכיר לי את הקיץ.
היות ואני לא ממש מחובבות הקיץ, אז היה לי קשה.
אבל אז נזכרתי בילדות. (Yaldut)
היום הרביעי
שיר שמזכיר לכם מישהו שהייתם מעדיפים לשכוח.
זה מה שבחרתי. 
(יכולתי לבחור כל שיר של UB40 וזה היה קולע למטרה).
ללא הסברים.
(והמבין יבין)
היום החמישי
שיר שצריך לשמוע חזק!
זו הבחירה שלי, בביצוע המושלם הזה.
האמת? הכרתי את השיר בזכות הספר הנפלא "תחרה וצבע" של אילת סווטיצקי.
אני אוהבת שירים רגועים ובביצועים מהופעות חיות, אז מאמינה שיהיו כמה ומה כאלו באתגר.
יש כמובן עוד עשרות אחרים, אבל צריכים לבחור אחד.
היום השישי
שיר שאתם רק רוצים לקום ולרקוד, לרקוד, לרקוד.
זו הבחירה שלי.
בביצוע הזה במיוחד.
היום השביעי
"A song to drive to"
זה שיר לנסיעה, או מקום שהייתי רוצה להגיע אליו?
בחרתי שניים - גם וגם.
שיר שאני ממש, אבל ממש אוהבת לשמוע בנסיעות:
עילי בוטנר וילדי החוץ:
מקום שאני ממש רוצה לנסוע אליו:
אלישה קיז - ניו יורק.

היום השמיני
היום שיר על סמים או אלכוהול.
אני בוחרת בדמי לובאטו.
את השיר היא כתבה רגע לפני שהתמוטטה ממנת יתר.
ויש גם את SOBER של דמי שיצא לאור חודש לפני ההתמוטטות.


היום התשיעי
שיר שעושה לי שמח.
זו הבחירה שלי.
רותם כהן - פלברה.
היום העשירי
שיר שעושה לי עצוב
יצא בדיוק בערב יום השואה, יש כל כך הרבה שירים.
אבל זה הכי עצוב בעיני.
יהודה פוליקר - אפר ואבק.
"ואם את נוסעת,
לאן את נוסעת
הנצח הוא רק אפר ואבק.
לאן את נוסעת לאן את נוסעת
שנים וכלום עוד לא נמחק."
מיום ליום יותר ויותר חברים מצטרפים.
עמוד הפייסבוק שלי פתוח וגלוי לכולם, כך שכל אחד יכול להצטרף.
המשך יבוא.
להת'
יערה