יום שבת, 25 באפריל 2020

אתגר שירים 11-20 - אתגר השירים בפייסבוק.

היי
זוכרים את האתגר?
30 ימים, 30 שירים (פלוס כמה...)
ברשומה הקודמת של האתגר, העליתי את עשרת השירים הראשונים של האתגר,
היום 10 השירים הבאים.

היום האחד עשר
שיר שאני שומעת שוב ושוב ושוב ושוב ושוב.... וחוזר חלילה.
היתה לי התלבטות אם למשוך את היום העשירי עוד יום או לעבור ליום האחד עשר.
החלטתי לעבור, כי גם השיר של היום מתאים ליום זה.
בחרתי 2 שירים שאני יכולה לשמוע שוב ושוב ושוב ולעולם לא ימאס לי מהם.
שני השירים מלווים אותי מכיתה ט’ בערך, כלומר מעל 30 שנים.
ואם לא החליפו את השולחנות בתיכון בו למדתי, אפשר אולי למצוא אותם חרוטים פה ושם.....
הראשון הוא השיר "כמו בלדה" ששרים האחים והאחיות.
בחרתי ביצוע בהופעה חיה, כי אני ממש אוהבת את הביצוע הזה.

השיר השני שעוד יותר מתאים ליום השואה הוא "האמנם" של חווה אלברשטיין.
היום השנים עשר
הפעם - שיר מהילדות
אני בחרתי את השיר "ריח דבש וריח מנטה" שהמחנכת שלי בכיתה א’ לימדה אותנו וכבר אז התאהבתי בשיר.
בביצוע יפה ירקוני.
היום השלושה עשר
שיר משנות ה - 70.
יש כלכך הרבה, איך אפשר לבחור?
אז בחרתי אחד, שגם אותו חרטתי על כמה וכמה שולחנות בתיכון. 🥰
אני חושבת שהשיר מבחינתי משקף את התכונה החשובה ביותר באנשים.
כנות.
Honesty by Billy Joel.
כל פעם שאני שומעת את השיר אני מתאהבת מחדש.

היום הארבעה עשר
שיר שהייתי רוצה שיהיה בחתונה שלי.
אז החתונה שלי היתה לפני 20+ שנים ואז בחרתי ללכת לחופה לצלילי "ברית עולם" של מתי כספי.
לא הייתי מחליפה את השיר הזה גם היום.
אבל לסלואו הראשון הייתי בוחרת את השיר המדהים הזה של אד שירן.
אני שומעת אותו ומתאהבת כל פעם מחדש.
"I found a love, to carry more than just my secrets
To carry love, to carry children of our own.
We are still kids, but we're so in love/Fighting against all odds/I know we'll be alright this time/Darling, just hold my hand/Be my girl, I'll be your man/I see my future in your eyes"