יום רביעי, 15 באפריל 2020

חידוש כיסאות החצר

לפני שנה בערך, כשעוד היה מותר לערוף אירועים משפחתייפ, אירחתי את הורי ואחי לארוחת "על האש".
היות ולא היו מספיק שולחנות, ביקשתי מאבא שלי להביא את השולחן הכחול הקטן שלהם.
הוא כמובן מיד ענה בחיוב וכך התגלגל השולחן אלי.
כמה ימים אחרי הארוחה, שמנו אותו מתחת לפרגולה וראינו כי טוב.
ישבנו על כיסאות פלסטיק.
ואז אבא שלי שוב הגיע והציע להביא לנו גם את 2 הכיסאות התואמים.
שאני אסרב?
וכך התגלגלו אלינו גם הכיסאות כדי להישאר.
כל הקיץ שעבר נהנינו מקפה על המרפסת, יושבים על כיסאות שהצבע קצת מתקלף....
לקראת החורף איכסנו אותם כדי שלא יהרסו במחשבה שאם יהיה לי זמן, עאחדש אותם לקראת הקיץ הקרוב.
מי חשב שיהיה לי כל כך הרבה זמן?
 השיפוץ התחיל בשיוף הצבע המתקלף והחלקה של העץ כמה שאפשר.
 שייפתי עם משייפת חשמלית, שהיא תעשה את העבודה הקשה.
 את הצביעה עשיתי בדרך הקלה ביותר שיש.
ספריי צבע של 2X שהם המעולים שבמעולים.
 היות ואנחנו בזמן קורונה, אז לא היתה לי הפריבליגיה לבחור צבע עם חשיבה, הגעתי לחנות, בחרתי את הצבע מרחוק (כי אסור להיכנס - קורונה)... מה שנראה לי נחמד נבחר.
מסתבר שהבחירה היתה מצויינת, כי הכיסאות והשולחן יצאו מושלמים.
תראו בעצמכם כשהם ממוקמים במקומם על המרפסת.
הצבע נראה שונה קצת בכל תמונה, כי זה זוויות התאורה.
ואיזה מרחב. אה?
שווה בתקופת קורונה.
ועוד כמה תמונות של הספריי המדהים הזה.
רק תראו כמה גוונים יש לו.
יש מבריק, סאטין ומשי. אני אוהבת את הסאטין.
השלב הבא זה לרסס את כיסאות האוכל שקיבלתי מחברה (כבר נצבעו בלבן, אבל עכשיו מתחשק לי צבעוני).

תראו:
האמת שאני לא יודעת אם יש להשיג את כולם בארץ. שווה לחפש.
עולים בין 25-35 ש"ח לבקבוק. (תלוי איפה קונים).
בהצלחה.

אני הולכת לשתות קפה על המרפסת.
ביי
יערה