יום שישי, 10 באפריל 2020

עוגה פשוטה וטעימה לחג

יש גם דברים טובים שיוצאים מהתקופה הזו.
אני קיבוצניקית. כל חיי הסתמכתי על חדר האוכל ושמחתי שאני לא צריכה לבשל ארוחות. הייתי מפונקת.
אבל לאחרונה חדר האוכל נסגר ועושים רק משלוחים. עד היום כל מה שהזמנו נשאר בדיוק כמו שקיבלנו עד שהלך לפח. 
לכן, החלטתי שהגיע הזמן להתחיל ללמוד לבשל.
האמת? יצא לי אוכל מדהים. טעים, טעים, טעים. ואת זה לא אני אומרת כי אין הנחתום מעיד על עיסתו, זו המשפחה שאומרת.
 היום חיפשתי רעיון לאיזה קינוח להכין לארוחת הערב. 
משהו פשוט וטעים של הרגע האחרון, שלא דורש הרבה עבודה ובטח לא אפייה.
החלטתי לאלתר.
יצאה לי עוגה עם בסיס של גנאש שוקולד ופצפוצי אורז ולמעלה קרם טעים טעים.
המתכון:
לבסיס
שמנת להקצפה 38%
200 גרם שוקולד מריר
4 כוסות פצפוצי אורז
מחממים את השמנת במיקרו 40 שניות, מערבבים ואז עוד 40 שניות.
אחרי פעמיים, מוסיפים את השוקולד ומערבבים היטב עד שהם מתמזגים.
מוסיפים את פצפוצי האורז, מערבבים היטב ומשטחים על תבנית.
שמים במקרר.
 לקרם
2 שמנת מתוקה להקצפה 38%
2 כוסות חלב
2 אינסטנט
מקציפים את כל חומרים במיקסר, דקה על מהירות 4 בערך דקה ואז מעלים את המהירות למהירות גבוהה עד שמתייצב.
כשהקצפת מוכנה, מוציאים את הבסיס מהמקרר ושמים עליו את הקצפת.
מכסים בניילון נצמד ומכניסים לקירור לפחות לשעתיים.
כדי לחסוך זמן, שמתי בפריזר.
יצאה מעולה.
פשוטה וטעימה.
זה הולך מעולה עם אפרול שפריץ.
בעצם הכל הולך מעולה עם אפרול שפריץ. 
לחיים.
חג שמח
שבת שלום 
ומועדים לשמחה
יערה

נ.ב.
אני רואה וקוראת את כל התגובות, תודה לכם.
כשאפתח את המחשב אתייחס לכל תגובה באופן אישי.