יום שבת, 22 ביוני 2019

אהבה בין הגלים - שרון צוהר


כל אחת רוצה אהבה אחת כזו שמסעירה את כל החושים, שמרגשת, שממכרת, שסוחפת אותך למחוזות אחרים.

המלצות על ספריה של שרון צוהר, קראתי המון, אך מעולם לא קראתי את ספריה. 
היות ויש כל כך הרבה ספרים בז'אנר האהוב עלי, החלטתי לוותר עליה, בעיקר מחוסר זמן.
אבל כשאינדיבוק עשו מבצע לכבוד שבוע הספר, 5 ספרים ב 100 ש"ח (דיגיטלי), החלטתי שאין מנוס ואני חייבת להתחיל לקרוא ספרים של שרון צוהר.
מבלי להכיר אותה את כתיבתה, קניתי שישה ספרים שלה. כמובן שקניתי עוד כמה על הדרך.
במקביל, זכיתי בקבוצה "מכורות לרומנטיקה אבל לא פראייריות" בניהולה של גלית מאייר המהממת...
בקיצור, זכיתי בשובר לאינדיבוק שמקנה לי 25% הנחה על כל קנייה.
אז 5 ספרים ב 100 ש"ח + שובר על סך 25% הנחה, הקנה לי 8 ספרים חדשים בפחות מ 200 ש"ח.
איזה כיף לי.

אסף גבר צעיר שהעתיד שלא לא ידוע. דבר אחד ידוע - שהוא עדיין לא מוכן להתחייבות.
שירה, נערה בת 17 מאוהבת.
הספר מגולל את חייה של שירה וכמיהתה לאהבת אמת במשך 10 שנים, מגיל 17.

הדף האחורי:
“אני לא רוצה אהבה יציבה וקבועה בלי התרגשויות. אני רוצה גבר שיפוצץ לי את כל החושים, שיגרום לי לרעוד רק מלחשוב עליו, שרק עצם הנוכחות שלו לידי תספיק כדי שאני ארצה לקפוץ עליו ולסחוב אותו איתי למיטה הקרובה ביותר. אני לא יודעת אם אי פעם אתאהב שוב בצורה כזו, אולי באמת אני מאלו בני המזל או חסרי המזל, תלוי איך מסתכלים על זה, שזוכים לחוות אהבה כזו רק פעם בחיים. אני רק יודעת שאני לא רוצה להתפשר על פחות, גם אם זה אומר להישאר רווקה.״

כששירה, נערה אילתית בת שבע עשרה בחופשת קיץ, שעובדת על היאכטה ״מאיה״ במרינה של אילת, פוגשת את אסי, הסקיפר הלוהט של היאכטה ״קריסטל״, היא מתאהבת בו מיד ובאופן טוטאלי. זו בשבילה אהבה ראשונה ובלתי נשכחת על רקע ההרים האדומים והנופים הקסומים של מפרץ אילת, אבל עבור שניהם זו אהבה בזמן הלא נכון, במקום הלא נכון. שירה המאוהבת מוכנה לזנוח את כל תכניותיה לעתיד תמורת עתיד משותף עם אסי, אך אסי, המבוגר יותר והמפוכח יותר, אינו ממהר לוותר בקלות על העתיד שהוא התווה לעצמו.  לאסי יש תכניות אחרות, שבהן אין לשירה מקום. הוא נוסע לחפש את מזלו בארצות הברית.
כשהקיץ נגמר והפרידה בלתי נמנעת, שירה שבורת הלב חוזרת ללימודים ומנסה להתגבר על כאבי הלב ועל הפרידה. שירה מקווה שעם הזמן האהבה הראשונה הזו שלה תהפוך ללא יותר מאשר חלום רחוק, אך אין לה שום מושג שאהבת הקיץ הקצרצרה הזו עומדת להפוך לה ולאסי את החיים על פיהם, ויותר מפעם אחת, כאשר הגורל מתערב שוב ושוב, חוזר ומפגיש אותם ברחבי העולם ועל פני זמן, עד שיגיע הזמן הנכון, והמקום הנכון."

אני מאוהבת 💖💖💖
אז נכון שמרגישים שזהו ספר ביכורים של סופרת, אבל זה לא מפריע לקריאה הקולחת. בפחות מ 24 שעות סיימתי את הספר.
בעיקר אני אוהבת שהדמויות כל כך אמיתיות, ישראליות. חלק מהספר מתרחש בארץ וחלקו בחו"ל.
כבר אמרתי שאני מאוהבת? 💖💖💖
שרון צוהר, לא מבינה איך לא קראתי את ספרייך עד היום.
מה שכן, היה לי קצת חסר סגירה שלדברים, כמו מה קרה עם אמא של שירה....
אבל יאללה, ממשיכה לספר הבא.

המשך סוף שבוע נעים
יערה