יום ראשון, 9 ביוני 2019

השבוע שהיה 1-8/6/19

השבוע היה השבוע העמוס בחיי, שבו עשיתי דברים לעצמי!
לפעמים, בצב החיים המטורף שבו אנו חיים, אני שוכחת שמעבר להיותי בת זוג, אמא, עובדת חרוצה.... במקום לעשות בשבילם, אני רוצה לעשות בשביל עצמי.
כי אם לא אטפח את עצמי, במקום כלשהו, אני אתמוטט.
לכן השבוע החלטתי שאני לוקחת דברים לעצמי.
עושה לעצמי.
וכך החל השבוע:
♥️ יום שבת 1.6.19: התעמלות במים בהנחיית Beverlee Altman המהממת.
♥️ יום ראשון 2.6.19: מנוחה בכאילו. לקחתי על עצמי אתגר שנקרא "מעיפים מהבית - אתגר 30 יום" בחסות Tally Peled המקסימה.
אתגר מינימליזם של 30 יום. בכל יום מוציאים ונפרדים מפריט שיש בבית. ביום הראשון פריט אחד, ביום השני שניים וגן הלאה, עד 30 פריטים.
בסוף האתגר נפטרים מלא פחות מאשר 465 פריטים. פריט נחשב כל דבר מקטן עד גדול, עט עד מכונת כביסה, דף אחד עד הואזה שקיבלתם לחתונה ותקוע שנים בארון... הבנתם את הרעיון.
יום 1

יום 2

יום 3

יום 4+5

יום 6  (התוך אחת השקיות השחורות יש 2 דברים)

יום 7 

יום 8

♥️ יום שני 3.6.19: חוג תפירה עם Edeth Silverman המהממת לא פחות.
♥️ יום שלישי 4.6.19: הצטרפתי לטריאתלון צובה ע"ש אמיר רענן שהיה בן גילי ושכן שלי, שנפטר בשנה שעברה בנסיבות פתאומיות.
באימון הראשון, לאחר הדרכה קצרה, היינו צריכים לשחות 6 בריכות.
שתבינו, 6 בריכות זה לא כזה הרבה, זה סה"כ 150 מטר. אבל לבטטת כורסה כמוני, זה ה-מ-ו-ן!!!
בסופו של דבר שחיתי. כמו גדולה שחיתי וסיימתי בזמן של 4 דקות ו 20 שניות. הייתי כל כך מאושרת וגאה בעצמי שלא נרדמתי עד אמצע הלילה.

♥️ יום רביעי 5.6.19: התחלתי קורס של דייל קרנגי, "קורס סודות ההצלחה". את דייל קרנגי לא הכרתי, אבל המליצו לי ללכת, אז הלכתי.

♥️ יום חמישי 6.6.9: הרגשתי שהגוף חייב קצת מנוחה, בין לבין ההכנות לחג השבועות. אבל לא התעצלתי והלכתי לשחות. הפעם 12 בריכות.
וואו, כמה שאני גאה בעצמי.
בתמונה - המנוחה אחרי 12 בריכות.

♥️ יום שישי 7.6.19: פה עשיתי לאחרים, בישלתי והכנתי את ארוחת החג. 
לחם קפרזה בהשראת לייזה פאנלים.
למרות שעשיתי עם בצק שמרים עלים כי לא היה לי בצק עלים רגיל, יצא מושלם.
הבצק שמרים עלים בצורה כזו יוצא בטעם בדיוק כמו הבצק של פיצה האט.
טעים. טעים. טעים

♥️ יום שבת 8.6.19: בבוקר התעמלות מים בבריכה ובערב ארוחת החג.

בין לבין המשכתי לעבוד, לאפות, ליצור, לבשל ועוד.





להגיד שהיה שבוע פשוט? ממש לא.
הגוף שלי צועק מנוחה.
אבל מנוחה זה לחלשים ☺️
השבועיים הקרובים אני בחופש מהעבודה, זמן לנוח, להמשיך לעשות לעצמי, קצת שיפוצים בבית, כמה פרוייקטים שצריך לסיים....
הדרך עוד ארוכה.
🤗תבואו ב 28.9.19 לעודד אותי על קו הגמר!!!!!🙏🙏🙏
להתראות.
יערה