יום ראשון, 16 ביוני 2019

השבוע שהיה 9-15/6/19

אז מה היה לי השבוע?

1.
הצטרפתי לאתגר חדש בפייסבוק - ספר ליום.
לא צריך להסביר למה בחרתי, רק להעלות תמונה של הספר.
אבל אני חופרת שכמותי, לא יכולה לא להסביר פה ושם.
10 ספרים שממש אהבתי.
לקחתי על עצמי את האתגר בזכות Zehavit Tal On
ולכן לספר הראשון אני בוחרת את "לחצות את האוקיינוס" של מי אם לא, זהבית טלאון.
לא חייבים להסביר למה בחרתי את הספר, אז רק אצרף את הסקירה שכתבתי עליו מזמן ממש, אבל לעולם לא מאוחר לקרוא אותו.
הספר הוא חלק מטרילוגיה.
אני ממש אהבתי.
ממליצה לכולם, כולל לבני הנוער שלכם.
1/10

http://ktumama.blogspot.com/2015/01/blog-post_80.html


אלו שאר הספרים שבחרתי השבוע.


המשך יבוא...


2.
הצטרפתי לאתגר נוסף:


I was recently selected for the ALBUM CHALLENGE by Efi Markovitz
הוזמנתי לאתגר אלבומים ע"י חברתי אפי מרקוביץ.

In no particular order, choose 10 of your favorite albums, ONE per day, which made an IMPACT on you. Post cover, NO explanation. 

בכל יום כריכה של אלבום אחר, לא צריך להסביר.

If some wants to join the ALBUM CHALLENGE, you are more then welcone.

אם מישהו / מישהי מעוניינים להצטרף, אתם מוזמנים. 
אלו שאר האלבומים שבחרתי.


3.
ואם חשבתם לרגע שהפסקתי לזרוק, אז טעות בידכם.
אני ממשיכה במלוא המרץ.
היום זה היום ה 15!!! חצי אתגר מאחורי.






ובין לבין המשכתי בספורט.
 ומנוחה אחרי הספורט.
ועוד כמה דברים שהספקתי השבוע:
לטפל בגינה, עם בעלי ואבא שלי שסידר לי את כל ההשקייה.


ולסיום סיומת, התחלתי לשפץ את הכיסאות שקיבלתי במתנה מחברתי יונית.

שלא תבינו לא נכון. הייתי בחופש השבוע, ועוד שבוע חופש לפני.
אחרת לא יודעת אם הייתי מספיקה הכל.

נהייתי עייפה.
הלכתי להתקלח ולישון, אחרי 40 דקות של אימון ריצה.
אני לא מאמינה שרצתי 10 דקות שלמות!!!
אני פשוט מלכה 💪👸

מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוק 
באינסטגרם 

בעמוד הכללי שלי:


בעמוד - "תמונה ליום" שלי.
ובעמוד שכולו כתום:
שבוע טוב

יערה