יום שני, 24 ביוני 2019

אז מה היה לנו 16-22/6/19

השבוע היה לי שבוע חופש נוסף.
כן... כן...
הרשיתי לעצמי להתנתק מהמשרד לשבועיים שלמים.
הודעתי לכל מי שהיה מוכן לשמוע שאני בחופש. כשהתקשרו אלי, אמרתי בנימוס שאני בחופש וחוזרת ביום ראשון 23.6.19.
מפתיע, אבל כולם כולל כולם, קיבלו זאת בהבנה ונתנו לי את הזמן שלי.

אז מה עשיתי?
התחלתי את השבוע בארוחת בוקר על המרפסת המהממת שלי.
והמשכתי בצביעת האופניים לגינה שיצאו מושלמות.

במסגרת האתגר מעיפים מהבית זרקתי עוד מלא דברים:
היום ה 15
16 
17
18
19
20
21
22
,תראו איזה יופי הארון שלי מסודר עכשיו.
קראתי כמה ספרים מצויינים, על שניים מהם כתבתי בבלוג,
"לפני שהתחלנו" של דנה לוי אלגרוד ו"אהבה בין הגלים" של שרון צוהר.

בילינו בשוק מחנה יהודה ביום חמישי בלילה , היה ממש שווה ואני ממליצה מכל הלב. השוק מלא אנשים, מלא פאבים, בתי קפה, מוסיקה והרבה רעש. תענוג.





ובשבת, לכבוד ביום החופש שלי, נסענו לים ואכלנו המבורגרים.










ובין לבין כמובן שהמשכתי להתאמן.
בתמונות, אחרי אימון שחייה ואחרי אימון אופניים.

לא פשוט, אבל כיף.
זה היה השבוע שהיה.
היום חזרתי לעבודה והתחלתי אתגר חדש - 40 ימים ללא שופינג כל יום אאוטפיט אחר. זה היום הראשון.
שבוע חדש לפנינו, תחילת אתגרים, המשך אתגרים חדשים...
תענוג.
תהיו עסוקים, כך הזמן עובר הרבה יותר בכיף.

יערה