יום ראשון, 30 ביוני 2019

השבוע שהיה 24-30/6/19



היי לכם
ועוד שבוע עבר.
במסגרת סידור הבית והעפת דברים, הגעתי כמעט, אבל ממש כמעט לישורת האחרונה למטרה של 30 ימים.
השבוע, ימים 23-29.
סה"כ 435 דברים הועפו מהבית. חלקם נתרמו, חלקם הועברו לחצר חלקם ניתנו במתנה, הרוב הלך לפח.












26.6
לא בכל יום אני זוכה בפרס, אבל כשאני כבר זוכה אז הפרס ממש שווה.
ונכון שזו "רק" עט, אבל זה ממש לא רק עט.
בעט הזו זכיתי, כי היום הייתי טובה.
אני עושה קורס של דייל קארנגי. קורס שלגמרי מוציא אותי מאיזור הנוחות שלי. הקורס הזה עובד על מיומנויות להצלחה וכל שיעור אנו לומדים דברים חדשים.
בכל שבוע עושים סוג של תחרות. והיום זה היה על מי שעשה את הביצוע הכי טוב להיום.
וזכיתי, כי בהחלט עשיתי שינוי.
התרגשתי עד עמקי נשמתי.
ולחשוב שבכלל לא רציתי ללכת היום.
כמעט שויתרתי.
אך טוב שלא.
וממש לא רק בגלל הפרס. הפרס זה רק חומרי. הפרס הגדול הוא בשינוי שנעשה בתוכי.

27.6.19

אם הייתם אומרים לי לפני חודש שאני ארוץ 18 דקות, הייתי צוחקת לכם בפרצוף.
היום אני כבר לא צוחקת.
היום אני גאה בעצמי שעשיתי את זה.
אימון ריצה לא פשוט מאחורי.
שמונה עשרה פאקינג דקות❣❣

בין לבין המשכתי להתאמן לאירוע המיני טריאתלון שיתקיים בקיבוץ ב 28.9.19
בהמשך לאתגר מעיפים מהבית, גיליתי שיש לי המון בגדים בארון, אז הצטרפתי לאתגר חדש. 
ביום שני התחלתי את האתגר: #ישלימהללבוש, 40 יום לא קונים בגדים ולובשים רק מה שיש בארון...





זהו לשבוע זה.
היה מעייף, קדימה לשבוע חדש.
יערה
עקבו אחרי באינסטגרם