יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

קסם בשולי הדרך - אילונה אנדרוז

תתארו לכם עולמות מקבילים שבינהם מפריד קו צר - שולי הדרך.
עולם שבור שבו אנחנו חיים, עולם שבו נוסעות מכוניות, קונים בחנויות, וקסם הוא אגדה.
עולם מוזר - בו חיים אנשי אצולי כחולי דם, מחליפי צורה ויש בו כוח קסם אשר מתווה את יעודך.

"רוז דרייטון חיה בשוליים, העולם שבין העולם השבור, בו אנשים נוהגים במכוניות, קונים בוולמרט וקסם הוא אגדה בלבד, והעולם המוזר בו אריסטוקרטים כחולי דם שולטים, מחליפי צורה משוטטים וכוח הקסם שיש לך מתווה את יעודך. רק אלה החיים בשוליים, כמו רוז, יכולים בקלות לנדוד מעולם אחד לאחר, אבל לעולם לא להיות שייכים לשום מקום.
רוז חשבה שאם תאמן את כוחות הקסם שלה, היא תוכל לבנות לעצמה חיים טובים יותר. בינתיים, היא מוצאת את עצמה עובדת במשכורת מינימום בעולם השבור, רק כדי לשרוד.
ואז – היישר מהמקום העמוק ביותר בעולם המוזר, מגיח לחייה, דקלן קמריין, אציל כחול דם, הנחוש לכבוש אותה ואת כוחותיה.
כשיצורים הרעבים לכוחות הקסם פולשים לשוליים מעולם המוזר, על רוז ודקלן לעבוד יחד כדי להרוס אותם- אחרת הייצורים הנוראיים יטרפו את השוליים על כל יושביו."
מתוך "אינדיבוק".
הספר סוחף ביותר, למרות היותו מלא בפרטים, שבמקרה שלי הייתי צריכה לקרוא אותו פעמיים כדי להבין באמת מה מתרחש שם.
ואני בטוחה שאם אקרא אותו שוב אני אהנה באותה המידה ואשים לב לפרטים נוספים שלא שמתי לב אליהם בתחילה.
הקריאה בספר זורמת ומרתקת ואי אפשר להניח אותו מהיידים עד שמסיימים.
כשסיימתי את הספר לראשונה, הכרזתי ביני לבין בעלי שמבחינתי הסופרים של הספר הם לא פחות מגאונים. רמת הכתיבה, רמת התיאורים, רמת הדמיון שיש לשניים.
מדהים בהחלט. אין לי מילה אחרת לתאר את זה.
הספר מרתק לדעתי.

"אילונה אנדרוז הוא שם עט של אילונה וגורדון –  בעל ואישה. אילונה ילידת רוסיה שהגיעה כילדה לארה”ב וגורדון היה בעברו קצין תקשורת בצבא האמריקאי.  השניים הכירו בלימודי כתיבה יוצרת בקולג’, שם לאילונה היו ציונים גבוהים משלו וגורדון עדיין מלקק אתת פצעיו…
השמועות על כך שגורדון היה קצין במודיעין עם רשיון להרוג ושאילונה היתה מרגלת רוסיה מסתורית שפיתתה אותו מעולם לא הוכחו כנכונים.
השניים גרים באורוגון, ארה”ב יחד עם שני ילדיהם, שלושת כלביהם וחתולם. יחד הם כתבו שתי סדרות שהפכו לרב מכר עולמי".
מתוך "אינדיבוק".

הכריכה של הספר באנגלית

אני יודעת שיש עוד ספרים של זוג הסופרים הנ"ל וממש מחכה שכליון עיניים שהוצאת 'אהבות' יתרגמו עוד ספרים שלהם.
אני לא רואה איך אוכל לקרוא אותם באנגלית, יש כל כך הרבה פרטים ובטוח יהיו כל כך הרבה מילים שאני לא אבין, אבל מי יודע.... ימים יגידו.
בשלב זה, אני ממליצה לכולכם - רוצו וקראו את הספר המדהים הזה.
♥♥♥♥♥
יערה