יום רביעי, 29 באפריל 2015

יום העצמאות - לוח לחג

אחרי הפגישה אתמול במשרדי "תפוז" החלטתי בכל זאת לחזור הביתה, לבלוג האהוב שלי.
בבלוג השני אני אגבה את הרשומות, אבל פה אני אעלה את הרשומות.
אני יודעת שאני קצת מזגזגת, אבל כואב לי שהבית שלי מתפורר, אני מנסה למצוא חלופות, אבל בלי להשמע מתחנפת, אני חושבת שאין תחליף לקהילה של תפוז.
ימים יגידו.....
------------------------------------------------------
מדי פעם מבקשים ממני להכין את לוח הכניסה לחדר האוכל, לעצב ולקשט אותו לקראת החג המתקרב.
עשיתי לא מעט חגים, לצערי, לא את כולם צילמתי.
בפעמים האחרונות החלטתי שמעט ומינימלי זה מספיק טוב ולא צריך משהו עצום.
אפשר לראות את הלוח שהכנתי ליום השואה, כאן וגם כאן.
עשיתי גם לוחות לפסח, שבועות, חנוכה, סוכות ועוד.... אבל שוב, לצערי לא צילמתי.
אולי בארכיון של הקיבוץ יש תמונות - יום אחד אני אלך לחפש.
בנתיים, קבלו את לוח היום העצמאות ויום הזכרון.

בצד ימין היתה מודעה ליום העצמאות (את המודעות עצמן לא אני הכנתי).

ובצד שמאל, ליום הזיכרון.


וככה נראה הלוח ללא המודעות.

ומקרוב.

אני הייתי מאד מרוצה מהתוצאה, וכך גם אנשי הקיבוץ והוחלט להשאיר את הלוח עד החג הבא.... (בלי המודעות כמובן).
ל"ג בעומר.
המשך שבוע נעים.