יום רביעי, 7 בינואר 2015

ולפעמים החגיגה מתחילה

ומהר מדי נגמרת.
ירד ברד.
 
 
והרבה ממנו.
 
 
 
אחר כך ירד שלג, אבל רק לכמה דקות, שלא התחיל להערם אפילו.
 
 
 
נכון שהכל היה לבן, אבל מהר מאד זה נמס וגשם חזק התחיל לרדת.
 
 
הפלאשים מהשמיים בוהקים באור לבן ואני כל הזמן מחייכת, כי אם כבר מצלמים אותי מהשמיים אז עדיף תמונה עם חיוך. wink 
אבל אחריהם מגיע רעש נוראי שמרעיד את כל הבית.... מישהו מנסה לאמר לי משהו? אולי אני לא מחייכת מספיק?
 
אולי כן התחיל להערם, אבל מהר מאד נמס.
עדיין לא קר מספיק.
 
 
ובבית חם ונעים. קישטנו את הבית לכבוד השלג.
 
 
יש קצת אווירה של כריסמס, של קיטש...
 
 
  
 
 
על האש ריבת תפוזים סיניים
 
 
מהתפוזונים שקטפתי תוך כדי סיכון חיים (ברצינות! ברוחות שנשבו בחוץ, כמה פעמים כמעט נפלתי מהסולם), רגע לפני שהם קפאו למוות.
 
 
על חלון המטבח הברד יצר תחרה נהדרת.
 
 
מקווה שנקום לבוקר לבן ועם חשמל devil
הערב גיליתי סרטון ממש נחמד בפייסבוק, אלזה מלשבור את הקרח שרה את "לשבור את הקרח - חורף ישראלי".
אהבתי את הסרטון, אבל הרגיז אותי שהשתמשו בתמונה שלי בלי לבקש רשות.
 
 
וכמו שכתבתי בפייסבוק:
אנחנו לא ירושלמים ובטח ובטח לא מתנשאים.
שוב צילמו אותי laugh נראה לי שעוד רגע מתחיל הבלאגן.....
יערה.