יום חמישי, 4 בפברואר 2016

ללכת בדרכך - הסרט


מה אני אעשה? אני רומנטיקנית ללא תקנה.




"ואם הייתי אומר לך שאני לא רוצה שתהיי כאן?"
"אתה לא המעסיק שלי. אמא שלך המעסיקה שלי. 
ועד שהיא לא תגיד לי שהיא לא רוצה אותי כאן יותר, אני נשארת. 
לא כי אכפת לי ממך במיוחד, או כי אני אוהבת את התפקיד המחורבן הזה או רוצה
לשנות לך את החיים כך או אחרת, אלא כי אני זקוקה לכסף. בסדר? אני ממש זקוקה לכסף".
הבעתו של ויל טריינר לא השתנתה בהרבה כלפי חוץ, אבל חשבתי שאני מזהה תדהמה, 
כאילו אינו מורגל בכך שמישהו חולק על דעתו.
נו טוב, חשבתי כשהתחלתי להפנים את מעשי. הפעם באמת אכלתי אותה.
אבל ויל רק בהה בי זמן מה, וכשלא הסטתי את מבטי פלט נשיפה קצרה כעומד לומר משהו לא נעים. 
"בסדר", אמר וסובב את כיסא הגלגלים, ובהמיה חרישית הוא הסתלק."

לפני שנה + כתבתי את הרשומה הזו על הספר המדהים "ללכת בדרכך".
הספר השאיר עלי רושם רב, ולקח לי הרבה זמן להתגבר עליו ולהמשיך הלאה...

ולמה אני חוזרת אחורה?
כי בקרוב, ממש בקרוב, יוצא הסרט על פי הספר.



סם קלאפלין משחק את וויל טריינור שנכה בארבע גפיים, הדמות הראשית בספר.

אמיליה קלארק משחקת את לואיזה - המטפלת של וויל.




מבחינתי בחירת השחקנים הראשיים מעולה, הם נראים בדיוק כפי שנראו בדמיוני כשקראתי את הספר.

ובתמונות עם הסופרת - ג'וג'ו מוייס.





וכמה תמונות מסט הצילומים.





וכמובן הטריילר לסרט.





טריילר חזק ומרגש.
בחירה מצויינת של שחקנים.
ברור שאני אלך לראות. ואתם?
3.6.16 בבתי הקולנוע. מקווה שגם כאן הוא יצא בתאריך זה. (עדכונים בהמשך).

סוף שבוע נעים שיהיה.
יערה