יום ראשון, 7 בפברואר 2016

גבי שושן 1950 - 2016



לפני 16.5 שנים...
חתונה אחת, יציאה אחת מהחופה.
שיר אחד מקסים ומרגש.

הדיג'יי שבחרנו שאל אותי מספר פעמים אם אני בטוחה בבחירה.
ואני אמרתי שכן.
מאד בטוחה...
שאלתי למה. ברור ששאלתי.
"כי אף אחד עדיין לא בחר את השיר הזה לשיר יציאה מהחופה, תמיד בחרו לריקודים".
"אבל לא אני לא כל אחד" עניתי.
וכך זה נשאר.
שיר היציאה לחופה שאף אחד לא בחר עד אז כשיר יציאה מהחופה.

עד היום אני חושבת ששירי החופה שלי, הן הכניסה והן היציאה היו שירים שווים ביותר והכי מתאימים לנו._בעיקר לי, אבל בל נהייה קטנוניים :) )

ולאחר כל ההקדמה הזו, אני בטוחה שאתם כבר יודעים מה שיר היציאה שלי.


להשתטות לפעמים - גבי שושן


מאז כבר ראיתי שרבים אחרים השתמשו בשיר הזה, גם בכניסה וגם ביציאה.
קליפ הכניסה האהוב עלי ביותר הוא זה.
(נו כבר אמרתי שאני רומנטיקנית ללא תקנה)




להשתטות לפעמים 
מילים: אילן גולדהירש
לחן: מרקו בכר 

בואי לרכב איתי על גב הקשת בענן
זה דבר אשר רציתי לעשות מזמן
אך אם לא נצליח את עצמנו שם לשים
לפחות נרכב על גב סוסים

בואי ונקנה אופנוע ואיתו נדהר
נחרוש את הדרכים בעמק ובהר
אך אם לא יספיק לכך כספנו השנה
אז נקנה מאתיים גרם גבינה

כי לא חשוב לאן נלך ולא חשוב מה נעשה
העיקר שנעשה זאת רק ביחד זו עם זה
לא חשוב לאן נלך ולא חשוב מה נעשה
רק שנהיה ביחד זו עם זה

אני פשוט אוהב אותך, פשוט מאוד אוהב אותך
חושב עלייך בלילות ובימים
אני פשוט אוהב אותך, פשוט מאוד אוהב אותך
ולא איכפת לי להשתטות קצת לפעמים

בואי וניסע לג'ונגל שבאפריקה
לא נאמר לאף אחד ואיש גם לא ניקח
אך אם לא יצא לנו לשמה להגיע
לפחות ניסע להרצליה

כן היה נחמד כאן ואפילו קצת נעים
טוב נורא כשעושים דברים משוגעים
עוד דבר אחד נותר רק אם תגידי כן
בואי נשתטה ונתחתן

כי לא חשוב לאן נלך...

יהי זכרו ברוך
יערה