יום שלישי, 14 ביולי 2015

כשהאהבות מתחברות נוצרים דברים מופלאים - 2

לפני מספר ימים העליתי את הרשומה עם המתכון לגרנולה.
היום אני אסביר איך עשיתי את התגיות, את עיגולי התודה,
מאיפה קניתי את החומרים, את שקיות המתנה ועוד.



אבל לפני הכל אני חייבת להגיד שאני לא מאמינה ששאלו אותי איך הכנתי.
מבחינתי כל אחד יכול להכין, הרי לוקחים כמה חומרים, מערבבים בינהם והופ נוצר קסם.
אז כנראה שזה לא תמיד ככה ויש שקצת קשה להם יותר, חלילה וחס אני לא מזלזלת, אני חושבת שכל אחד יכול לסקרפפ, ייתכן וחלק יצטרכו קצת יותר עזרה, אבל כשתראו כמה זה פשוט - תבינו שכל אחד יכול!!!


את הצנצנות קניתי בקיבוץ, אבל ראיתי אותן ב"מקס סטוק" במחיר של 5 ש"ח האחת.


את שקיות המתנה המקסימות, קניתי ב"מקס סטוק" - 2 שקיות, האחת גדולה והשנייה קטנה ב - 5 ש"ח.



איך עשיתי את העיגול עם התודה על מכסה הצנצנת:





לקחתי בריסטול לבן רגיל שקניתי, שוב, איך לא ב"מקס סטוק", 50 בריסטולים בגודל A4 ב- 10 ש"ח.
יצרתי את העיגולים בעזרת פאנץ' עיגול.




אפשר למצוא בכמה גדלים בחנות של נתנאלה, בחנות האתר "אמהות משקיעות"  ובכל מיני חנויות יצירה הפזורות ברחבי הארץ. המחירים משתנים על פי הגודל.
אני אישית, קניתי באיביי, מצאתי שזה הכי זול שם.
את החותמת המקסימה של "תודה" קניתי מהחנות של לימור - "קסם שימושי" - החותמת עולה 25 ש"ח.


ההחתמה עצמה נעשתה בדיו STAZON שחור שקניתי אצל נתנאלה.

זהו.... ככה פשוט.
הדבקתי למכסה עם דבק דו צדדי, כדי שאפשר יהיה להוריד בקלות ולשטוף את הצנצנת כשמסיימים לאכול את הגרנולה.



איך עשיתי את התגיות החומות שמצורפות לצנצנת:


אין לי דפים חומים, ושברתי את הראש איך לעשות תגיות חומות, ואלי לצבוע דפים עם נס קפה/תה....
אבל אז הבריקה לי הברקה, מצאתי כמה תיקי קרטון חום שקניתי בתחילת השנה לילדים לבית הספר ומעולם הם לא השתמשו בהם.


תיק אחד כזה עולה 2.5 ש"ח (במקס סטוק) ואפשר להוציא ממנו מלא תגיות בעובי מעולה.
חותכים פסים ברוחב של 6 ס"מ לרוחב התיקייה.
בעזרת פאנץ ראש תגית, שגם אותו אפשר להשיג אצל נתנאלה או החנות של "אמהות משקיעות", 


מפנצ'צ'ים את שני הקצוות של הרצועה שיצרנו. האורך לא משנה כל כך, כי בכל מקרה יצאו 2 תגיות מכל רצועה.
אם רוצים שכל התגיות יהיו בדיוק באותו הגודל, אז צריך למדוד גם את האורך.

לאחר שפנצ'צ'נו את שני הצדדים, חותכים את הפס לשניים (סימן המספריים בתמונה מעל). שוב, אם רוצים תגיות בדיוק באותו הגודל - חשוב למדוד. אני חתכתי לפי העין, היות ולא היה לי ממש משנה אם הן זהות או לא. העיקר שיהיו ישרות.
לאחר שיש לנו את התגיות החומות, בעזרת דיו "Distress ink" חום.


ובעזרת ספוגית איפור (כזו של מייקאפ), עוברים על כל הקצוות כדי ליצור סוג של מסגרת, סוג של גימור.


את החותמת המשגעת של הצנצנת קניתי גם בחנות של "קסם שימושי" במחיר של 40 ש"ח.


וקישטתי בכל מיני קישוטים.
בלונים 


פרחים


ולבבות


את כולם הדבקתי בדבק שקוף שאני מניחה שיש בכל בית.
חיברתי לצנצנת בעזרת חוט כותנה בהיר, כל חוט יעשה את העבודה.
וזהו....
פשוט ומקסים.




מקווה שעניתי על כל השאלות.
מוזמנים לשאול ולהתייעץ.

יערה