יום רביעי, 6 במאי 2015

MIRACLE gel sally hansen - רשומת המשך היום אני

לפני שבוע סיפרתי לכם על הלק שמשגע אותי, ומסתבר גם אחרות.
לאחר ששאלו אותי מלא שאלות, החלטתי לכתוב תשובות לכל השאלות שנשאלתי.

הלק נמרח בשני צעדים מאד פשוטים:

שתי שכבות של צבע ומעל שכבה של כיסוי.

אין צורך במנורות מיוחדות,
אין צורך במכשירים מיוחדים,
אין צורך בכלום, מלבד מעט זמן ורצון טוב.
כמובן שגם ההורדה שלו פשוטה - שמים מסיר לק על צמר גפן ומסירים את הלק. בדיוק כמו לק רגיל.
היתרון הגדול? שהלק נשאר עד שבועיים....

אני קניתי את הלק בפולין בלנות בשם 'ROSSMANN', משום שעד כמה שאני יודעת הוא עדיין לא מיובא לארץ.
היות ולא היה להם את הכיסוי אלא רק את הצבעים (וגם לא מבחר גדול במיוחד), קניתי את הכיסוי מאיביי כשחזרתי לארץ. הוא הגיע תוך ארבעה ימים.
כמו שאתם רואים המחיר אולי קצת גבוה, אבל היות וזה נשאר עד שבועיים, אז זה שווה את המחיר בעיני.
רק תראו איזה צבעים יפים יש להם.







ואת אלו אני רוצה:







כל התמונות של הצבעים לקוחות מאיביי, מהחנות של The*Cosmetic*Princess
וכמו שכתבתי בפייסבוק:




וככה הוא נראה היום, שבוע אחרי....



מתחיל להראות סימני עייפות.
אבל היות ומחר אני נוסעת לסופ"ש זוגי באילת עם בעלי, אני כבר אוריד אותו ואשים חדש.
אם יש לכן/ם עוד שאלות, אתם מוזמנים לשאול....
יערה