יום שבת, 2 במאי 2015

MIRACLE gel sally hansen - המלצה צרכנית

אני לא אחת שמתאפרת בדרך כלל.
אבל אני כן אוהבת שהאצבעות שלי מקושטות, יותר נכון הציפורניים.
אבל מה לעשות שלק רגיל כל יומיים בערך צריך להחליף, אחרת זה נהייה מכוער?
אז יש את ה"לק ג'ל".
לק בכמה שכבות כאשר בין לבין שמים את היד מתחת למנורה כדי לקבע אותו.
אני לא יכולה להגיד שהוא לא יפה. כי לא רק שהוא יפה, הוא מבריק והוא נשאר על הציפורניים עד שלושה שבועות.

אז איפה הבעיה אתם בטח שואלים?
אז ברור שאני אספר לכם.
הבעייה שלי (אולי זו לא בעייה, אבל במקרה הזה זו בעייה).
הציפורניים שלי גדלות מהר מדי, ואז זה נראה מכוער...
מה גם שאחרי שבוע כבר שיעמם לי עם הג'ל.
החזקתי איתו מעמד שמונה ימים בדיוק עד שמאסתי בו והחלטתי להוריד.
או, אז החלה בעייה רצינית.
להוריד אותו זה סיפור מה.... לא חשוב מאיפה... זה נוראי.
צריך לשייף את השכבה הראשונה, ואז לשים אציטון או מסיר לק על הציפורן, לעטוף בנייר כסף ולהישאר עם זה כעשר דקות.

סיוט, כבר אמרתי? אבל העניין הוא, שזה לא עזר, והלק נשאר, אז הייתי צריכה לשייף עוד בפצירה. בקיצור - סיוט....
אבל אז נזכרתי בלק שקניתי בפעם האחרונה בביקורי בפולין.
את ההמלצה ללק הזה קיבלתי מבת דודתי.
ההבטחה היא:
⇔ 2 צעדים פשוטים
⇔ עד 14 ימים של לק מבריק.
⇔ הורדה פשוטה
⇔ אין צורך במנורה.

אתמול מרחתי אותו בפעם ראשונה.
אחרי המריחה של הצק הצבעוני, יש צורך למרוח את לק הכיסוי' TOP COAT.



נחכה ונראה מה יהיה בהמשך השבוע עם הלק, מבטיחה עדכונים.
בנתיים בת דודתי שלחה לי תמונה והוסיפה את הכיתוב: "זה אחרי שבוע."



יש מבחר גדול של גוונים.



אני קניתי שניים, ורוד בהיר וורוד כהה.
כי זה בערך מה שנשאר בחנות.
אם יהיה טוב, בפעם הבאה אני אקנה עוד.
כבר שמתי עין על כמה צבעים נוספים.
נו, ברור שאם יהיה כתום אני אקנה.... אבל יש עוד צבעים שאני אוהבת.
מבטיחה לכם שאין לי אחוזי מכירה.....
אני מקווה שהמוצר אכן מוצלח כפי שאומרים.
בנתיים היום, הלק נראה מעולה למרות שעבדתי בגינה, שתלתי ועדרתי, שיחקתי עם שתילת צמחים והרבה אדמה שבאה במגע עם הידיים.
את הלק אין להשיג בארץ בשלב זה, במידה ותהיה דרישה לקישורים, אני אחפש ואביא לכם קישורים לקנייה.
שבוע טוב
יערה