יום שישי, 25 באוקטובר 2013

יצירה עם ילדים לחנוכה - 3 - פסיפס צבעוני לחנוכה

אני ממש שמחה שהרשומות שלי נותנות השראה לאמהות ואבות ליצור עם ילדיהם.
יצירות פשוטות אך מהנות.
 
אשמח לראות את העבודות הגמורות - ואפילו יותר אשמח לראות תוך כדי התהליך.
אני מאד אוהבת לראות ילדים עובדים. יש בהם תמימות ועניין וריכוז שאצלינו המבוגרים כבר קשה לראות, ואולי בגלל שהם כאלו קטנים שיוצרים עבודות כלכך יפות - מרתק אותי כלכך.
פשוט - כלכך נהנית לראות אותם יוצרים ונהנים.
 
הכי חשוב בעיני לזכור בעבודות עם הילדים - שהתוצאה פחות חשובה, הדרך לשם, הדרך לתוצאה - היא החשובה.
נכון שכיף לראות שהם יוצרים משהו שיפה בעיננו, אסטטי ו"נכון" (כי בעצם, מה זה נכון באומנות?).
חשוב לזכור שהדרך, המחשבה מאחורי העבודה, התכנון או להבדיל, אי התכנון, הריכוז, הישיבה על הטוסיק למשך זמן מה ועצם העשייה, המגע עם החומרים... הם הם החשובים באמת.
 
ברשומה הקודמת סיפרתי לכם מה עשינו עם הנרות,
בזו אני אספר לכם מה עשינו עם הבתים של נרות הנשמה.
 
 
 
מה צריך?
בתים של נרות נשמה מרוססים בספריי צבעוני
 
 
אבני פסיפס צבעוניות
 
 
דבק
מכחולים
 
איך עושים?
מורחים דבק על בית הנר
 
 
מדביקים את הפסיפס
 
 
אפשר להדביק בלי תכנון
 
 
ואפשר עם
 
 
אני כלכך אוהבת לראות ילדים יוצרים
הם כלכך מרוכזים בעניין
 
 
בכל מקרה זה יוצא ממש יפה
 
 
 
 
 
עוד רשומות בנושא: (הקישורים יעודכנו עם פרסום כל רשומה)