יום שלישי, 26 בפברואר 2013

משלוח מנות

אני אוהבת להכין משלוחי מנות.
אוהבת לאפות,
אוהבת את הקישוטים,
אוהבת לתת
ונהנית מהחיוכים,
מהתודה,
ומהשמחה של המקבלים.

שנה אחת הכנתי כיכרות לחם קטנים עם ריבה ביתית.
שנה אחרת הבאנו זר פרחים מעוגיות עם סוכריה צבעונית באמצע. (לא מאמינה שלא העליתי רשומה על העוגיות האלו - הן היו כלכך יפות).
בשנה שעברה הכנתי כדורי שוקולד על מקל.

השנה החלטתי ללכת על מעט - אך איכותי.
העיצוב והטעם הם הקובעים ולא הכמות.
במילים אחרות - הלכתי השנה על האיכות ולא על הכמות.

ההחלטה למי אנחנו מביאים משלוחי מנות מתבצעת כך:
1. כל ילד בוחר חבר או שניים שהוא רוצה לתת לו/לה.
2. אני מחליטה לאיזה חברים שלנו צריך לתת.
3. מי שהביא לנו - מקבל בחזרה.

השנה הצטמצמנו ועשינו כ - 10 משלוחים בלבד.
בעיקר מהסיבה הפשוטה - שהיה לי שבוע עמוס בעבודה ולא הספקתי כלום...

ומה היה במשלוח...


כדורי תמרים:

חבילת תמרים בוואקום - 500 גרם (תמרים ללא גרעינים)
50 גרם קוקוס
100 גרם אגוזים קצוצים דק דק (אני טחנתי)
כחצי עד 3/4 כוס טחינה גולמית.


מערבבים טוב טוב, יוצרים כדורים, מגלגלים אותם בקוקוס לציפוי ושמים במקרר.


כל כדור הכנסתי לשקית צלופן קטנה וקשרתי בסרט.


- - - - - - - - - - - - 

ליצנים קטנים על מקל מבצק סוכר:



צבעתי 3 גושי בצק סוכר בצבעים - ורוד, צהוב, תכלת.


גילגלנו כדורים (בעיקר בעלי גלגל), וקרצנו פרחים קטנים.


את הליצן בנינו משני כדורים - אחד לפני ואחד שגוגל לכובע ופרח אחד לצווארון.


יצאו ליצנים קטנים וחמודים.


לכל שקית הוספתי ליצנים כמספר הילדים במשפחה המקבלת.
כדי שלא יהיו מלחמות על הליצנים הצבעוניים.

- - - - - - - - - - - - 
אזני המן:

הכנתי אוזני המן במילוי הכי טעים - פרג.
(בבקשה, אל תתווכחו - פרג זה הכי טעים )


פתחתי מאפייה של אוזני המן.


וכבר ביקשתי באינסטגרם שיזכירו לי בשנה הבאה לא להכין. (מוזמנים לעקוב אחרי...)


אבל אני מתחילה לחזור בי - אמנם המון עבודה, אבל טעים בטירוף.

בכל שקית הוספתי 2-3 אוזני המן.

- - - - - - - - - - - - 

כך יצא לו משלוח מנות קטן אך איכותי.


כמובן שהוספתי מדבקת  פורים שמח.


יצא מקסים.

זהו, עכשיו חזרה לשגרה עד לחג הבא.
(יש עוד 2 רשומות על פורים - החג שלא נגמר).

חזרה לשגרה מהנה
יערה