יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

גיבוי הבלוג הישן - 2


פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
22.4.08
בפורום אומנות שימושית שבווינט היה פרוייקט חודשי בנושא פרחים.
ובלי שום קשר החלטתי להכין מתנה עבודת יד לאורחי המלון שבו אני עובדת, שבאים ללון בליל הסדר  במלון.
חשבתי על פרחים בסגנון טילדאי, אבל האמת? לא היה לי כוח להתחיל לתפור 64 פרחים כאלו, זו המון עבודה וממש לא היה לי זמן.
לכן קניתי פרחים של חברת "עבודות יצירה - עשה זאת בעצמך" (6 פרחים בשני שקלים בחנות "מקס סטוק" שבירושלים ) ומבחר כפתורים בצבעים שונים (מחנות אחרת )
את הגזע עשיתי משיפוד עץ שקצצתי ואת הבסיס עשיתי מדאס. את הגזע והבסיס צבעתי בספריי זהב כדי לעשות את זה קצת יותר עשיר.
את כל החלקים חיברתי בדבק אקספרס שממש תענוג לעבוד איתו.
ומה עשה אותי הכי גאה בפרוייקט הזה?
שלמדתי לתפור כפתורים במכונת התפירה שזה תענוג בפני עצמו, מהיר ומדוייק (ולא צריך להתחיל לחפש מחט בבית...)
  
 

תגיות בבלוגיה: פרחיםתפירהכפתוריםאביזריםחגיםאירועיםצבעוניורודסגולכחולצהוב




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור כללי
19.4.08
חג שמח לכולם

תגיות בבלוגיה: חגיםברכה



היום אני 

פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור גינה לי חביבה
4.3.08
מאז ומתמיד, בכל שנה, אמא שלי היתה מביאה לי זר של נרקיסי חצוצרה לכבוד יום הולדתי.
מכאן בא שמו - נרקיס יום ההולדת.
וכן, גם השנה הוא פרח ואפילו בגינה הפרטית שלי, הפרח הראשון פרח בדיוק יום לפני יום הולדתי שחל ברביעי למרץ.
אז הנה הוא לפניכם, נרקיס יום ההולדת, בכבודו ובעצמו.


תגיות בבלוגיה: פריחהפרחיםצהוביום הולדתגינה




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
13.03.2008
13.3.08
אחרי שאני קונה כלכך הרבה בדים, כדאי גם לעשות מהם משהו.
אז התחלתי לתפור את קולקצית האביב לבת שלי.
התחלתי מחצאיות די פשוטות.
המשכתי באחת קצת יותר מסובכת
ומכנס אחד - כדי שלא ישעמם
ואחרונה חביבה לבנתיים
חצאית תותים מתוקה
עוד תמונות,אפשר למצוא בפליקר שלי.

תגיות בבלוגיה: תפירהבדיםעונותאביבחצאיתמכנסייםורודפרחיםלבןאדוםירוקפסיםבגדי ילדותבגדים




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
13.3.08
אחרי סיבוב במרכז ירושלים, חזרתי עם היצע  לא מבוטל של בסים שונים  ויפים.
מעלה מקצת הבדים שקניתי, המחירים מצויינים לטעמי ומזל (או שמא חבל) שנגמר התקציב שהקצבתי, אחרת הייתי חוזרת עם חצי חנות הביתה.
 
 
 
  
  
כל הבדים הם 100% כותנה.
אז רוצו לחנויות ירושלים, יש מה לקנות.

תגיות בבלוגיה: תפירהבדיםצבעוניורודירוקכחולג`ינסנקודותפסיםפרחים




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור יצירה
1.3.08
לאחרונה אני במוזת יצירה היסטרית.
אז הכנתי סידרת טבעות מקסימות שלמדתי להכין ע"פ הוראות בבלוג של זיקוקית (באנגלית, אבל מאד ברורות).
ועוד כמה מסוג שונה...
 
  

תגיות בבלוגיה: אומנות שימושיתיצירהטבעותחרוזיםתכשיטיםתכלתירוקורודמנצנץ



היום אני 

פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור יצירה לילדים
1.2.08
בשבת האחרונה חגגנו בקיבוץ את פסטיבל השקדיה השנתי.
אירוע בעיקר יחצני, אבל כיפי מאד.
התבקשתי לעשות פעילות יצירתית לילדים, הקשורה לט"ו בשבט, וחשבתי לעצמי שעץ חרוזים יכול להיות נהדר.
כמה ימים לפני הפסטיבל עשיתי את הסדנא לחברים וחברות של הילדים שלי בכל מיני גילאים (3 עד 8) וזה היה כלכך מוצלח שזה נתן לי מרץ להעביר את הסדנא לכולם בפסטיבל.
כלכל נהניתי להעביר את ההפעלהבפסטיבל, והילדים מסביב (בני שנתיים עד 50 בערך) כלכך נהנו להכין את העצים שחשבתי שיהיה נכון ונחמד לשתף גם אותכם ביצירה. 
החומרים הדרושים:
כמה מנקי מקטרות (שלושה ומעלה - תלוי כמה סבלנות יש לכם).
חרוזים פשוטים וצבעוניים בכל מיני צורות וגדלים.
מעט פלסטלינה לייצוב העץ.
מתחילים...
1. בוחרים 4-6 מנקי מקטרות (אפשר באותו הצבע ואפשר צבעים שונים).
מגלגלים את כל מנקי המקטרות יחד ליצירה גזע העץ, מתחילים כ- 1.5 ס"מ מהקצה עד לאורך של כ - 8 ס"מ.
2. מתחילים להשחיל חרוזים, בין שלושה לחמישה חרוזים כל פעם. משחילים עד כמעט הגזע, מקפלים את מנקה המקטרות ומגלגלים קצת כדי שהחרוזים יתפשו.
ככה זה נראה אחרי הסיבוב
 
חמישה חרוזים                          שלושה חרוזים
ממשיכים שוב על אותו הענף ושוב פעם על אותו הענף, צריל להיות שלושה סיבובי חרוזים על כל ענף.
(אם אין מספיק מקום, אז אפשר לסובב גם חרוז אחד בלבד)
3. ממשיכים שוב ושוב על כל הענפים.
כך הוא נראה אחרי השחלה על ארבעה ענפים.
4.  אחרי שסיימתם להשחיל ולסובב את כל הענפים, מייצבים את העץ על פלסטלינה ,
ומעמידים אותו לקישוט.
כמובן שבגילאים הצעירים יותר,קשה להם לעשות את הסיבוב, והם נהנים פשוט להשחיל, אז תנו להם להשחיל כאוות נפשם ובסוף תסובבו קצתכדי שלא יברחו החרוזים.
העץ של הבת שלי, בת 3 וקצת...
העץ של בני, בן 7 וחצי.
אם אתם מסתבכים, או משהו לא ברור, תמיד אפשר להתיעץ איתי במייל, מסרים או כתגובות לרשימה.
בהזדמנות זו, אני רוצה להמליץ על Mosaic Maker שבעזרתו אני עושה את התמונות הראשיות בחלק מהרשומות (כולל התמונה הראשית של רשומה זו).
יש שם עוד המון פיצ`רים נחמדים, כנסו ותראו שלא תתאכזבו.
בהצלחה

תגיות בבלוגיה: חגיםהוראות הפעלהחרוזיםאומנות שימושיתיצירהצבעונימנקי מקטרות



היום אני 

פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור טיול
1.2.08
אז אמנם לא עיר אלא קיבוץ, אבל שלג היה.
קמנו לבוקר לבן וטהור. (3 ס"מ אבל זה גם משהו)
כל כך יפה כשהשלג יורד וכל הלבן והטוהר מסביב.





וכמובן האושר של הילדים למראה הלבן


תגיות בבלוגיה: עונותחורףשלגלבןנוף




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור החלפות
17.1.08
בהתרגשות עצומה פתחתי את החבילה והאמת? לא ממש הספקתי לראות מה בתוכה, היה לי יום היסטרי...
רק משהו אחד משך את עיני, אבל זה לסוף.


כמובן שהכל, אבל הכל בכתום (ועוד כמה גוונים - אבל הכתום  ממש שולט)

אז מה היה שם?

לחימום הנשמה
 ברכות עבודת יד של ליאתיק, שהסתכלתי עליהן שוב ושוב ושוב, ואם לא היה שום חותמת שהן עבודת יד לא הייתי יודעת - איזה דיקו ואיזו מקצועיות.
מהממות.
וכן,  ליאתיק, תמיד טוב שיש כאלו בבית.


לחימום הגרון - קופסא מהממת בסגנון עתיק עם פיות (האהבה השניה שלי - איך ידעת?)
אז מבחוץ פיה מתוקה ובפנים פיה שהיא חותמת עם אבקה? (אני צודקת?)
הקופסא מחולקת לארבע ובכל תא יש שקיק אורגנזה עם חליטת תה בטעמים שונים ובנוסף אלבום קטן ונחמד עם מתכון למרק עגבניות. נשמע יאמי... ינוסה בקרוב.

לחימום הידיים - ערכה להכנת אלבום קטן עם כל מה שצריך, ניירות שונים ויפים, פרחי משי, עוד קישוטים  למיניהם והמון המון ניטים (או שאלו ברדים?) וסיכות מתפצלות (אולי אלו בראדים?)...
עם הוראות מעולות וספרון טיפים שחשוב לקרוא לפני שמתחילים...


וכמובן ברכה מקסימה עם החריזה הכלכך יפה של ליאתיק.


ואמרתי כבר שהכל כתום?

אאה..... ועוד משהו מאד חשוב - הסבר על צ`אקרות הגוף והצבעים שמאפיינים אותם - כמובן בהדגש על הצבע הכתום - ליתיק עד היום לא ממש הבנתי מה זה הצ`אקרות האלו, נראה לי שאני הולכת לחקור קצת יותר לעומק, זה נשמע מאד מאד מעניין.

ומה כלכך משך את העיניים שלי?
יש חנות בקניון באיזור שמוכרת ניטים שונים, כל פעם אני מסתכלת עליהם וחושבת שאין לי מה לעושת איתם וחבל על הכסף.
אתמול הייתי שם עם הבן שלי וקניתי חבילה. לא ממש יודעת איך מחברים אותם, רק יודעת שיש איזה מכשיר מיוחד לזה. חשבתי לעצמי, בסדר, סוף סוף קניתי ניטים, בעתיד אני אקנה את המכשיר.

כדי לקצר - כשפתחתי את החבילה ופיזרתי הכל על השולחן בהתלהבות של ילדה בת 6 בערך, ראיתי מכשיר מוזר ועליו מעטפה שבה כתוב "הפתעה קטנה".
פתחתי את המעטפה ומה אני קוראת? "מכשיר לקיבוע ניטים - הוראות הפעלה".
אפילו עכשיו עולות לי דמעות של התרגשות בעיניים.

ליאתיק איך ידעת?

אז ליאתיק מתוקה, לחרוז מקסים כמוך אני לא יודעת,
אבל כן יודעת להגיד המון המון המון תודה מעומק ליבי
נתתלי פינוק אמיתי לחורף חם
ריגשת אותי מאד עם כל תכולת החבילה ואני אוהבת אוהבת אוהבת
הכל.

תודה לך יקירה על המחשבה והאהבה
שהרעפת עלי במשך תקופה זו.

נהנתי מאד
תודה

תגיות בבלוגיה: החלפהניירותעונותחורףכתום




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור החלפות
17.1.08
סוף סוף, אחרי שהיא חזרה אלי, החבילה הגיעה ליעדה - לנתנאלה.
בפורום אומנות שימושית עשינו החלפה של פינוק חורפי.
אני הכנתי לנתנאלה פינוק מפנק.
קראתי שנתנאלה מאד אוהבת את הצבעים חום ורוד וירוק, וכל הפינוק שלי התבסס על הצבעים הנ"ל.
לחימום הגרון
הכנתי לה ערכה של חליטת צמחים מהגינה
(לואיזה, לימונית, מרוות אננס וגרניום ריחני),
2 כוסות תה אחת ורודה ואחת ירוקה.
בנוסף, מסננת לחליטה עם כוס קפה קטנה בקצה שלה,
 וקצת בשביל הרומנטיקה - נרות קטנים בצורת עוגות בצבעי ורוד וחום.
לחימום הידיים שלחתי לנתנאלה ערכה להכנת הנעלולים המתוקים האלו, בערכה היו בדי לבד בצבעים של ורוד, חום וורוד, בנסוף לסוליה בס דמוי עור בצבע ירוק, חוטים ירוק וחום לתפירה, מחטים, ספרון קטן עם למינציה של הערכה וכל הגזרות מודפסות על מדבקות, לגזור, להדביק על הבד ולגזור את הבד ע"פ הגזרה.
לחימום הלב שלחתי לנתנאלה את זוג הג`ירפות שמככבות בראש הבלוג.
כמובן בצבעים של ורוד חום וירוק.
ולחימום הגוף  - בקבוק חם ונעלי בית סרוגות מקסימות (קנויות, לא אני סרגתי...)
אחרי כמה ימים שהחבילה נשלחה היא הוחזרה אלי, ואז הוספתי לבבות שוקולד וקופסת פינוקי בריאות, עוד פינוק קטן על האיחור בהגעה. (אני חושבת שמישהו החזיר לי אותה בכוונה כי כלכך הצטערתי שלא שלחתי את זה בהתחלה).
נתנאלה היה לי כיף לפנק אותך, את מתפנקת אמיתית שחיכתה בסבלנות אין קץ, אפילו שהחבילה חזרה ושוב נשלחה, סבלנותך הורגשה למרחקים.

תגיות בבלוגיה: החלפותחוםורודחורףעונותעיסת ניירשוקולדבדיםתפירה




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור החלפות
12.1.08
בפורום הפתעות פסק זמן להנאות קטנות עשינו החלפה קטנה לסתיו.
זה מה שאני שלחתי ליאמה.
שרשרת קשרים בצבעי הסתיו
שמתי לב שיאמה אוהבת בין השאר לעצב אלבומים, אז הכנתי לה קישוטי פימו בצבעי הסתיו שאפשר להשתמשבם לעיצוב אלבומים.
פרחים כתומים מפימו
עלי לואיזה שיובשו, מהגינה הפרטית שלי
ובנוסף...
 והיו שם גם כמה לוחות שעם שאפשר לעצב בסגנון סקראפ, שיערות לבובות בצבע חום, גרבי מגבת חמות ומפנקות בצבע ורוד ,עוד כמה גרבי מגבת בצבעים ובגדלים שונים כדי לתפור בובות גרב ומגוון מפיות בצבעי הסתיו.
והכל ביחד לפני המשלוח
יאמה, מקווה שאהבת...
(חייבת וידוי קטן - בתמונה הראשית נראית גרב עם מעוינים בצבעי הסתיו, שניה לפנישסגרתי את החבילה גיליתי שהגרב מחוררת ולא ממש יהיה נחמד לקבלה, אז החלפתי אותה בצרור גרביים אחרות)

תגיות בבלוגיה: החלפהעונותסתיוכתוםחוםשרשראותפימופרחים




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור אפייה
לבני האמצעי מלאו שישה חורפים.
הילדון החמודון מאד אוהב גלידה, אבל היות וחורף ובאיזורינו ממש קר זה לא כלכך מתאים.
אז סיכמנו שתהיה עוגת שוקולד עם קרם שוקולד והמון סוכריות בתוך גביעי גלידה.
הבעיה היתה שאין למצוא גביעי גלידה בחנויות (וביקרתי בהרבה מהן|).
בסוף נמצאו גביעים בצורת קונוס.
אבל אז נוצרה בעיה נוספת, איך אני מעמידה אותם בתנור כדי שלא תישפך העוגה?
ובכן, גם לזה נמצא פתרון.
לקחתי תבנית חד פעמית, הפכתי אותה וחרצתי בה XXX ובכל X שמתי גביע.
לאחר מכן כמובן לתנור וכשהיא התקררה - סירופ שוקולד והמון סוכריות.
וזו התוצאה.

תגיות בבלוגיה: עוגותשוקולדאפייהגלידהצבעוניסוכריותיום הולדת




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור טיול
11.1.08
שמי הסתיו כפי שצולמו ממרפסת בביתי באחד הבקרים.
(נכון מהמם?)
אני כלכך אוהבת את ענני הסתיו, הם כלכך יפים ומחממים (את הלב את הלב, כי בחוץ ממש  לא חם).
(שוב - מומלץ לנגדיל את התמונות ע"י הקלקה על התמונה)
 

תגיות בבלוגיה: שמייםעונותסתיוכחולתכלתלבןעננים




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור טיול
11.1.08
צולם ממרפסת הבית שלי לפני כמה ימים
(מומלץ להגדיל ע"י לחיצה על התמונה)

תגיות בבלוגיה: שקיעהשמייםענניםכתוםתכלתעונותסתיו




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור טיול
1.1.08
תמונות מטיול בנגב לפני כחודש.
(מומלץ ללחוץ על התמונה כדי להגדילה)

תגיות בבלוגיה: טיולילדיםטבע




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור אפייה
לבני הבכור היתה מסיבה לכבוד תחילת לימודי תורה בכיתה ב`.
כל משפחה התבקשה להכין מאכל, אני הכנתי לו עוגה של ספר התורה על פי בקשתו.
והנה עוד שתי עוגות שאמהות אחרות הכינו ואני התרשמתי מהן מאד.


תגיות בבלוגיה: אפייהעוגותאירועיםתורהאוכל



היום אני 

פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור יצירה
26.10.2007
בגני הילדים אצלינו נהוג שההורים וילד-ת  היומולדת מביאים מתנה קטנה לגן.
לרוב זה משחק או ספר.
אני החלטתי להכין לקטנה כסא יומולדת, היות  והכסא בגן שלה כבר די מיושן.
זה מה שיצא.
אבא שלי ניגר את הכסא ואני צבעתי בצבעים אקריליים.
הכסא מלא בנצנצים מהממים ("ווש כוכבים" של נירלט) שלצערי לא ממשנראים בתמונה.
וכך הוא נראה מאחור.

תגיות בבלוגיה: אומנות שימושיתיצירהעץצבעונייום הולדת




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור גינה לי חביבה
27.10.07
חיפשנו צמח מטפס שגדל מהר.
אחרי בירור קצר הומלץ לנו על הפסיפלורה.
פסיפלורה הוא צמח מטפס מהיר מאד, נותן פרי כשמונה חודשים בשנה ובין לבין יש לו פריחה סגולה יפיפיה שדומה לשעון סגלגל עם מחוגים צהובים.
בתמונה הראשונה הוא בן שלושה חודשים בלבד, ולמרות שקראתי שהוא נותן פרי רק אחרי שנה הוא  כבר התחיל לתת פרי.
הנה ההוכחה.
מאד ממליצה עליו כגדר חיה.

תגיות בבלוגיה: גינהפריחהפרחיםירוקסגולטבעפירות



היום אני 

פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור אפייה
ביום שישי בערב, חשבתי לעצמי, שוב פעם שבת, וצריך להעסיק את הילדים (ולי בכלל מתחשק להתעסק עם הפימו שלי).

חשבתי, מה עושים, מה עושים?
ואז נפלה ההחלטה, עושים פיצה, כל אחד בוחר לעצמו מה יהיה על הפיצה והם יכינו לעצמם את פיצת חלומותיהם.

שאלתי אותם מה הם רוצים, הגדולים אמרו חצי זיתים, חצי בלי כלום.
חושבים שאני הולכת לפתוח להם פיצריה - תוכנית כבקשתך, אבל אני לא מתלוננת, אני הכנסתי את עצמי לסבך הזה. ולמה סבך אתם שואלים?
בגלל מה שהקטנה ביקשה.
"אני רוצה פיצה עם תירס וטונה", ככה אמרה בקולה הדקיק.
מאיפה אני מגרילה עכשיו תירס וטונה? יום שישי בערב. (מזל שהקניונית שלנו פתוחה בשבת, וסליחה עם כל שומרי השבת).

הלכנו לקנות מצרכים.
אבל מה? אמא לא יודעת להכין פיצה,
בחיים לא הכנתי פיצה. מה עושים, מה עושיםםםםםםםם?
החלטתי שבמקום להתחיל לחפש מתכון לפיצה, אני עושה את הפשוט ביותר, לוקחת מתכוןשאני יודעת שהוא מעולה ומשנה כמה מהמרכיבים.
אז הוספתי קצת מלח, הורדתי את הסוכר לשתי כפות בלבד, והסוד היה בשמן - שמתי שמן זית במקום שמן קנולה פשוט.

קניתי רוטב פיצה מוכן של אסם.
רידדנו בצק, (בשלב הזה הגדולים נעלמו ואמרו שאנחנו הבנות (אני והקטנה) נכין את הפיצה ונקרא להם לאכול "שובניסטים מלידה ").

כאמור רידדנו בצק, שמתי רוטב פיצה מעל, (בשלב זה גם הקטנה נעלמה), מעל גבינה צהובה מגוררת ואת התוספות.
זיתים, בלי כלום ואחת לקטנה שהיא בעצם אכלנית גדולה, תירס (את הטונה החבאתי, לא התחשק לי להריח הריח שלה באותו הרגע).

ישבנו לשולחן, הגדול אמר שחבל שלא הזמנו פיצה קנויה כי היא בטוח יותר טעימה.
ואני עניתי שאם היא יותר טעימה בפעם הבאה אני מבטיחה לקנות לו מוכנה (ידעתי ששלי יותר טובה, אחרת לא הייתי מבטיחה).

בקיצור נגמרה הארוחה ואז קיבלתי את המחמאה הגדולה ביותר:
"אמא, הפיצה הזו הכי טעימה בעולם, הרבה יותר טעימה מפיצה קנויה". נחשו מי נתן אותה? (לפחות הוא יודע להחמיא בין לבין - הוא בן 7).

יצא המון פיצה (4 מגשים+ בורקס פיצה אחד שנלקח למחרת לבית הספר) ולכן התחלנו לחלק לשכנים שליקקו את האצבעות ושאלו מאיפה המתכון המעולה לבצק.

אז שוב תודה רבה  לשוקולדי על מתכון מעולה.

לצערי היא נגמרה כלכך מהר שלא הספקתי לצלם.
בפעם הבאה אני אספר לכם איך אמא הכינה קציצות בשר לראשונה בחייה (שגם יצאו אכילות ואפילו מאד טעימות).........


תגיות בבלוגיה: אפייהפיצהאוכלארוחת ערב



היום אני 

פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור הוראות הפעלה
22.1.07
השבוע פתאום גיליתי את הפתרון (אולי לא הפשוט ביותר - אבל ככה אני עושה), איך לאפשר הגדלה של תונות משניות.
אז איך עושים?
רושמים רשומה, מוסיפים את כל התמונות הרצויות ושומרים.
עכשיו זה השלב שמוסיפים הגדלה לתמונות.
מסמנים את התמונה לוחצים קליק ימני  מאפיינים.
 בתוך המאפיינים מעתיקים את שורת הכתובת של התמונה. (מסומן בתמונה הבאה בכחול).
לאחר מכן, מסמנים את התמונה ולוחצים על אייקון "הוספת קישור"   בשורת האייקונים למעלה. 
ושומרים.

 בהצלחה  

תגיות בבלוגיה: הוראות הפעלהתפוז בלוגים




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור יצירה
22.10.07
לאחרונה התחלנו ללבוש מדים בעבודה(חולצות לבנות מחויטות) וכדי לשבור את הלבן, התחלתי לכת עם שרשראות לקישוט.
הכנתי שרשראות ארוכות ארוכות שאפשר להתקשט בהן במספר דרכים, ואם ממש מעקשים אפשר גם לחגור אותן כחגורת קישוט.
הכנתי ירוקה, שחור - לבן ובגווני חום - ורוד שאני מאד אוהבת לאחרונה.
(כתומה עדיין לא הכנתי,  מוזר  ).

תגיות בבלוגיה: יצירהתכשיטיםחרוזיםפימושרשראותירוקשחורלבןחוםורוד




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור אפייה
לקטנה שלי מלאו 3 שנים (קשה להאמין שכבר חלפו להן שלוש שנים - הרי היא רק אתמול נולדה... ).
שאלתי אותה איזו עוגה היא רוצה, היא אמרה רכבת. אמרתי טוב, נעשה רכבת.
אבל אז הראתי לה את הספר "עוגות יום הולדת", היא ראתה את הברבי מרשמלו והחליטה שזו העוגה שהיא רוצה.
רק לידע כללי, מרשמלו זה כמעט הממתק היחיד שהיא אוהבת.
איך עושים?
מכינים עוגת שוקולד פשוטה לימי הולדת.
אני אפיתי בקערה של המיקסר שלי וכך נוצרה צורת החצאית.
ציפיתי בקרם פודינג וניל ומילאתי במרשמלו.
עוגה פשוטה להכנה והילדה מאושרת.

תגיות בבלוגיה: עוגותיום הולדתממתקיםאירועיםאפייהורודלבןבובות




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור הוראות הפעלה
11.10.07
 נמאס לי מהרקע הכתום הפשוט, רציתי משהו קצת יותר צבעוני.
בפורום אומנות שימושית שב"ווינט" חתולי כתבה הודעה שבה היא מסבירה איך עושים רקע של פסים בפוטושופ מכל תמונה שיש בבית.
פותחים תמונה בפוטושופ.
אני בחרתי את התמונה הזו 

1. בוחרים שורה אחת בתמונה. 
 
2. לאחר מכן לוחצים על  תמונה חתוך.
                                 
                              זו התוצאה  
 3. תמונה  גודל תמונה מבטליםאת הV ליד "שמור על יחס גודל"  משנים את גובה התמונה.  
חוזרים על שלב 1-3 שוב פעם ויצא לכם רקע פסים.

תגיות בבלוגיה: פוטושופרקעהוראות הפעלההדרכה




פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור בריאות
18.8.07
בחצר של חברים גדל לו עץ תותים אדומים ואנחנו מאד אוהבים לאכול ממנו.

תגיות בבלוגיה: תותיםעונותאוכלפירות