יום ראשון, 18 באוקטובר 2020

עוגת תפוחים מהאגדות

לא פעם אמרתי שתפוחים זה הפרי האהוב עלי.
אני גרה בקיבוץ שסובבים אותו מטעי תפוחים ממלא סוגים.
דלישס זהוב
דלישס אדום
אנה
גלה
יונתן
גרני סמיט
האהוב עלי זה הזן דלישס זהוב.
כשהיינו ילדים, בקיץ הלכנו לבריכה שמימיה היו קפואים, אבל אחרי כמה דקות מתרגלים ולא רוצים לצאת.
היינו יוצאים מהבריכה רק בשביל דבר אחד. לקפוץ למטע התפוחים, לקטוף תפוח דלישז זהוב ענק ולהתענג עליו.
האהבה לתפוחים לא השנה כשגדלתי, גם היום בכל רגע נתון תמצאו תפוחים אצלי בבית.
אני אוהבת אותם בכל צורה, טריים, בשייקים, בעוגות, בריבות.... You
 name it.
לא פעם הכנתי את פאי התפוחים של קרין גורן, שאני קוראת לו פאי אליפות, כי כשמו כן הוא. אליפות.
טעים, טעים, טעים.
הפעם החלטתי לרענן וחיפשתי עוגת תפוחים שונה.
לאחרונה אני עוקבת אחרי רון יוחננוב והדבר הראשון שבדקתי היה הבלוג שלו.
ומצאתי את עוגת התפוחים הנפלאה הזו. מה טוב בה?
קודם כל שהיא סופר קלה להכנה.
הכי טוב? שלא צריך להפריד ביצים.
מתכונים עם הפרדת ביצים אני לרוב שוללת עוד לפני שמתחילה.
אז הכנתי אותה לשבת.
מה אומר ומה אגיד?
עוגה מופלאה.
כל כך רכה.
כל כך טעימה.
שלמות.
ואתם מה עוד יותר שווה?

לייק של רון יוחננוב בכבודו ובעצמו לפוסט שלי.
ממליצה בחום.

אהבתם? אשמח לתגובה.
יערה