יום שישי, 1 במאי 2020

מגש התינוקות שלי - תינוקות של סוקולנטים

כבר כמה שנים שאני מאוהבת בצמחים האלו ומטפחת אותם באהבה רבה.
את רובם גידלתי מעלה בודד, מעטים מאד קניתי.
לא מעט פעמים שואלים אותי איך אני עושה את זה, אז בדיוק בשביל זה אני כותבת.
דבר ראשון, לפני שמתחילים בכלל, צריך לשאול את האנשים מהם אתם לוקחים את העלים אם מותר ואפשר.
נכון שזה רק עלה או שניים, או עשר... עדיין צריך לבקש רשות.
את העלים צריכים לקטום בזהירות מירבית כדי שיהיו שלמים.
כך נראה עלה קטום שלם.
לאחר שהורדנו אותם מהסוקולנט, פשוט מניחים אותם על מצע של אדמת גינה, כזו שקונים במשתלה.
אני ריססתי אותם בספריי נגד מזיקים
והתחלתי לחכות.
לאט לאט רואים אותם מתחילים לצמח עלעלים קטנטנים.
מדי כמה ימים רצוי לרסס אותם במים
ולהמשיך לחכות.
ואז פתאום כמו קסם....
זה לוקח זמן, לא להתייאש.
יכול לקחת גם חודש ומעלה.
אלו הקטנים, גדולים יהיו.
אני כל כך אוהבת את התינוקות החדשים שלי.
בהצלחה.
שבת שלום.
יערה