יום שבת, 26 בספטמבר 2015

COLORFY


אני אוהבת הכל ועכשיו.
זה לא סוד בקרב משפחתי וחברי שאם אני מתחילה משהו הוא חייב להסתיים במיידי, אחרת זה יגרר ויגרר....
יום אחד אני אולי אעלה רשומה של "לא גמור - דברים שהתחלתי ונתקעו".
אבל אם אני אחשוב על זה לעומק, זו לא תהייה רשומה אחת, אלא אוסף של רשומות...
יש כל כך הרבה.
ואז בזכות ענבלית גיליתי את האפליקציה COLORFY שזו אפליקציה של צירים בסגנון ספרי צביעה ופשוט יושבים צובעים ונרגעים...


כמעט כמו ספרי "כל צבעי השקט".


כן קניתי את ספרי כל צבעי השקט, אפשר לאמר התלהבתי במצקת.... כי מאז שקניתי אותם צבעתי אולי שני דפים... זה לוקח יותר מדי זמן, ולאחת כמוני זה כנראה לא ממש מתאים. 
אני כן מאמינה שיבוא יום ואני אפתח אותם ואצבע, אך כרגע אני צריכה עכשיו ומהר.


זו אפליקציה שבה אפשר לצבוע בכיף ומהר, וזה כל העניין אצלי כרגע
נכנסים לאפליקציה, בוחרים איזה סוג ציור רוצים מבין מגוון אפשרויות.


בכל קטגוריה יש הרבה דפי צביעה, חלקן חינמיות, חלקן עולות כסף.
אני כרגע מסתפקת בחינמיות. 

וכמה מהצביעות שלי שקיבלו לאחר מכן עיצובים כדי להעלותן לאינסטגרם.

מקור

וכפי שרציתי להעלות לאינסטגרם
(בסופו של דבר הספציפי הזה לא עלה).


מקור

וכפי שהועלה בסופו של דבר לאינסטגרם

מקור

וכפי שהועלה

מה שממש נחמד באפליקציה הזו, שאפשר להגדיל את התמונות ולצבוע חלקים ממש קטנים בקלילות.


אפשר למצוא את האפליקציה גם לאנדרואיד וגם לאייפון. (לחצו על השמות ותגיעו לקישור).
זהירות, שעות של התמכרות לפניכם. ♥☺

בהצלחה.
יערה