יום שישי, 6 בפברואר 2015

Dana - Not oops, you did it again!!!

כן כן, הרשומה היתה צריכה להתפרסם מזמן, אבל....
לא יצא.
אז היא מתפרסמת היום.
*********************
ב 30.12.14 התקיימה ההשקה 
לספר השלישי בטרילוגיית התשוקות.
"התשוקה לאהוב"
(לפני שאתם מתחילים לקרוא את הרשימה, יש להפעיל את המוזיקה)
 
 תראו כמה יפה הכריכה של הספר.
(אם אתם שואלים אותי, אני במחנה אנטולי לחלוטין.)
כמובן דנה המדהימה היתה שם
וחתמה לכולנו על הספרים
גברת חייכני.
החיוך לא יורד לה מהפנים.
אולי חוץ מאשר בפעמים שהיא ממש מתרכזת כדי לכתוב הקדשה.
(בעט מוזהבת כמובן כמובן )
בטרילוגיה יש שלושה ספרים,
"התשוקה לשרוד", "התשוקה לחיות" ו"התשוקה לאהוב"
יא טיביה לובלו, דנה
"אני מנסה להרים את הרגל ולצעוד צעד נוסף אך השלג מכסה אותי בשכבה עבה ובלתי שבירה.
הדמות שלפניי שוכבת ללא ניע ואני חייבת להגיע אליה.
בבקשה אלוהים שהוא יהיה בחיים. בבקשה אלוהים.
המסע של אווה טרם הסתיים. היא חייבת להגיע לרוסיה כדי להציל את חייו של אנטולי, והיא חייבת לעשות זאת לבד.
האם אית'ן יאפשר לה לצאת למסע? מה יעלה בגורלו של אנטולי? וכיצד תתמודד קבוצת הניצולים עם אתגר גדול שמאיים לקרוע לגזרים את האיזון השברירי שהם הצליחו להשיג בעמל רב.
בחלק השלישי של טרילוגיית 'התשוקות', רומן הרפתקאות סוחף ואירוטי, חברי המשפחה החדשה יחוו אתגרים מפתיעים, מפגשים לא צפויים וסערת רגשות שתלמד אותם על כוחה של אהבה.
כשמסתיים העולם כפי שהכרנו, כל שנותרה היא התשוקה לשרוד. כשמתחיל העולם החדש, אנו חייבים להילחם על התשוקה לחיות. וכשמתברר שהחיים חזקים מהכול, מניעה אותנו התשוקה לאהוב."


wowowowowowowowowowowowow
סיימתי את הספר, וחיבקתי אותו עוד כמה דקות.
לא יכולתי.
לא רציתי להיפרד.
אבל הפתעה קטנה.
יהיה ספר רביעי.
מחכה ומצפה.
יערה.
פרטים טכניים:
הסופרת: דנה לוי אלגרוד
מספר עמודים: 417
הוצאה עצמית
שנת ההוצאה: 2015