יום ראשון, 20 באפריל 2014

התמכרות

זוהי רשומה לנשים בלבד.
זה לא שאני אגרש אתכם, הגברים שקוראים פה, אבל אני לא חושבת שרשומה זו לא תעניין אתכם במיוחד.
אחת ההתמכרויות שלי לאחרונה היא לספרים.
אבל לא לכל הספרים, אלא לז`אנר מאד מסויים.
לז`אנר "הרומן הרומנטי", אבל עדכני, מה שנקרא בשפת האינטרנט, ספרי אירוטיקה לאמהות.
ספרים מסוג "50 גוונים של אפור" (שאותו דרך אגב, עדיין לא קראתי).

לאחרונה הוצאות הספרים גילו שספרים אלו נמכרים בהמוניהם, והתחילו לתרגם עוד ועוד.


זר מציל אותה,

סוד רודף אחריה.
לפעמים האהבה לא קלה...
הוא צפה בה, אבל לא הכיר אותה. בעקבות פגישה מקרית הוא הפך להיות המושיע שלה... 
הם לא יכלו להתכחש למשיכה ביניהם, אבל העבר שהוא ניסה כל כך להתגבר עליו והעתיד שבו היא שמה את כל מבטחה איימו להפריד ביניהם. רק יחד הם מסוגלים להילחם בכאב ובאשמה, להתמודד עם האמת ולמצוא את הכוח הבלתי צפוי של האהבה




אַבּי אבֶּרנתי החדשה היא ילדה טובה. היא לא שותה ולא מקללת, ויש לה הבגדים הנכונים בארון. אבּי מאמינה שהיא מקפידה על המרחק הנחוץ מעברהּ האפל, אבל כשהיא מגיעה לקולג` עם חברתה הטובה ביותר, התוכניות להתחלה חדשה משתבשות, והכול בגלל טרביס...

טרביס מדוקס, חתיך שרירי, קשוח ומכוסה קעקועים, הוא בדיוק מה שאבי רוצה - וצריכה - להתחמק ממנו. אבל דווקא התעקשותה של אבי להתעלם מקסמיו מרתקת את טרביס, והוא מושך אותה אל תוך חייו בעזרת התערבות פשוטה: אם הוא יפסיד, הוא יצטרך להתנזר מסקס למשך חודש. אם אבי תפסיד, היא תהיה חייבת לחיות בדירה של טרביס במשך אותו פרק זמן. כך או כך, לטרביס אין שמץ של מושג שהוא מצא את הנשמה התאומה שלו.
וההמשך שלו.



סוף־סוף תוכלו לגלות מה גברים חושבים באמת!

טרביס מדוקס למד שני דברים מאמו לפני מותה: אֱהַב בעוצמה. הילחם בעוצמה גדולה עוד יותר.
באסון יפהפה חייו של טרביס מלאים בנשים ללילה, בהימורים מחתרתיים ובאלימות. אבל בדיוק כשהוא חושב שכל אלה בלתי נמנעים, אבּי אבֶּרנתי מורידה אותו על הברכיים.
לכל סיפור יש שני צדדים: באסון יפהפה אבּי תיארה את הצד שלה. עכשיו הגיע הזמן לשמוע את הסיפור דרך העיניים של טרביס.
פה אני חייבת לאמר שהתאהבתי בטרוויס. נכון שכבר בספר הראשון התחלתי להתאהב, אבל בשני התאהבתי לגמרי surpriseindecision


התחלתי לקרוא את החלק השלישי בטרילוגיה - "החתונה" באנגלית, מהסיבה הפשוטה שהוא עדיין לא יצא בעברית.



לג´ואנה ווקר לא היו חיים קלים. עם אבא נעדר ואמא לא מתפקדת, לג´ואנה לא היתה ברירה: כבר מגיל צעיר היה עליה לדאוג לבני משפחתה, ובעיקר לאחיה הצעיר והאהוב, קול. כשהיא עובדת יום ולילה כדי לדאוג לפרנסתם, מנחה את ג´ואנה רק שיקול אחד: מה יהיה הכי טוב לקול. גם את הגברים שהיא יוצאת איתם היא בוחרת על פי יכולתם לסייע לה לדאוג לאחיה, ולאו דווקא לפי המשיכה שהיא חשה כלפיהם – או לא.

אבל כל זה משתנה כשהיא פוגשת את קמרון מקייב, המוזג החדש והסקסי בבר שבו היא עובדת. יש לה פרפרים בבטן כשהיא רואה אותו, והמשיכה שלה כלפיו היא כזאת שלא ניתן להתעלם ממנה. קמרון משתוקק להכיר את ג´ו, אבל החומות שהקימה סביבה גבוהות מכדי שיהיה לו אפילו סיכוי.
אבל אז קמרון עובר לגור בבניין שבו היא גרה, וכבר אי אפשר להתכחש לחיבור הנדיר שביניהם. מה גם שקמרון נחוש לחשוף את כל סודותיה – גם אם משמעות הדבר היא למוטט את חומות ההגנה שבהן הקיפה את עצמה בזו אחר זו.




כשג´וסלין באטלר עברה לאדינבורו, היא הותירה את עברה הטרגי הרחק מאחור. היא מדחיקה את השדים, את הכאבים, ואת הזכרונות, ומתבצרת מאוחרי חומת הגנה המרחיקה כל מי שמבקש להתקרב אליה. זה עובד מצוין שנים - ואז היא עוברת לרחוב דבלין, ופוגשת את בריידן קרמייקל.
בריידן קרמייקל הוא לא אחד שרגיל לשמוע "לא". הוא רגיל להשיג את מה שהוא רוצה, ועכשיו הוא רוצה את ג´וסלין. הסידור שהוא מציע לה נשמע מושלם: מימוש המשיכה והתשוקה העצומות  שהם חשים זה כלפי זה - בלי מחויבות ובלי תלות.
 ק אחרי שהיא נעתרת, מבינה ג´וסלין שלמה שיש בינה לבין בריידן אי אפשר לשים גבולות...



גידאון קרוס פרץ לחיי כמו ברק באפלה... הוא היה יפה-תואר ומבריק, קשוח וסקסי בטירוף. נמשכתי אליו כמו שלא נמשכתי לאף אחד או לשום דבר אחר בחיי.

השתוקקתי למגע שלו כמו לסם, אף-על-פי שידעתי שזה יחליש אותי. הייתי בחורה מתוסבכת וקשה, והוא פיצח אותי בכזאת קלות... גידאון ידע מה עובר עלי.
גם לו היו שלדים בארון, והיה ברור מהרגע הראשון שאנחנו נחלוק זה עם זה את הכאבים הפרטיים והעמוקים ביותר שלנו... וגם את התשוקות. כבלי האהבה שלו הפכו אותי לאדם אחר, אפילו כשהתפללתי שהעבר הקשה של שנינו לא יפריד בינינו...
ספר רומנטי, סקסי, מסעיר ומרתק, שאי-אפשר להניח מהיד, או לנשום בזמן שקוראים אותו. עשרות מיליוני קוראים ברחבי העולם אמרו את דברם. הספר חשופה לעיניך והגיבורים המסעירים גידאון ואווה, הם הדבר הבא.




"גידאון קרוס, מושלם ויפה התואר מבחוץ, אך פגוע ומעונה מבפנים. הוא היה להבה של אש חורכת וזוהרת, שחשפה לעיני עולם אפל ומסעיר של תענוגות. לא יכולתי להתרחק ממנו. לא רציתי להתרחק ממנו... הוא היה כמו סם ממכר... הוא סיפק את כל תשוקותי... הוא היה שלי.

העבר שלי היה רווי אלימות, ממש כמו העבר של גידאון והייתי שבורה בדיוק כמוהו. הזוגיות שלנו היתה בלתי אפשרית: מסובכת מדי, קשה מדי, מכאיבה מדי... ופשוט מושלמת. שלמות מוחלטת באותם רגעים שבהם התשוקה נשאה את שנינו הרחק מעבר לגבולות העונג, המתוק ביותר, החזק ביותר, הנועז ביותר.




"מרגע שפגשתי את גידאון קרוס בפעם הראשונה, ראיתי בו משהו שנזקקתי לו. משהו שלא יכולתי לעמוד בפניו. ראיתי גם את הנשמה המסוכנת והפגועה שבפנים – נשמה הדומה כל-כך לשלי. נמשכתי אליה. הייתי זקוקה לו כמו שהייתי זקוקה ללבי הפועם.
"איש אינו יודע עד כמה הוא סיכן את עצמו למעני. עד כמה הייתי נתונה בסכנה, או עד כמה אפל ונואש היה הצל של עברנו.
"בסבך הסודות שלנו ניסינו לקרוא תיגר כנגד כל הסיכויים. פעלנו על פי החוקים שלנו ונכנענו לחלוטין לעוצמתה המהממת של השליטה."
עכשיו אני מאוהבת גם בגידאון קרוס. surpriseindecision
כבר יש לי שתי אהבות.
מחכה בכליון עיניים לספר הרביעי שעדיין לא יצא.


יש עוד הרבה ספרים בז`אנר, את אלו שלמעלה הכי אהבתי.
אבל לא בגלל זה החלטתי לחשוף את עצמי wink
אלא בגלל שני ספרים של סופרת ישראלית - אילת סווטיצקי, שקראתי אותם בנשימה עצורה, כל רגע פנוי העברתי בקריאה.
לאו דווקא בגלל הסקס, יותר בגלל סיפור האהבה, בגלל הכתיבה המשובחת,
בגלל שצחקתי ובכיתי במהלך הספר, באמת! ממש ירדו לי דמעות blush
היו קטעים שהזדהיתי עם הדמויות, היו חלקים שכעסתי עליהן, 
היו קטעים שהתאהבתי בבן סטורם והיו קטעים שאם רק הייתי יכולה - הייתי מעיפה אותו לכל הרוחות.
וזה מה שעושה ספר טוב, לא טוב, ספר מעולה בעיני.



ויש אהבות מכלות. כאלה שאי אפשר לחיות בלעדיהן. כאלה שנגעו בחיים שלנו רק לרגע, והן שם לתמיד. ואנחנו נאבקים בצורך שלנו לעשות הכול בשבילן. הכול רק כדי שהן לא יילכו. ואנחנו מוכנים לסבול ולכאוב ולהתענות רק כדי להחזיק אותן קרוב, כל כך קרוב, כמו אוויר לנשימה.

כשטליה בלום, בלוגרית ישראלית בת 26, נוחתת באנגליה בפתחו של הקיץ.
נאבקת במאניה דפרסיה ובהפרעת האכילה שמהן היא סובלת, היא מגיעה לביתו של אחיה דני בלונדון בניסיון להציל את עצמה, מעצמה.
מפגש עם בן סטורם, חברו הטוב, גבר צעיר ומצליח, שמסתיר בעצמו כמה סודות, מטלטל את עולמה. היא רוקמת מזימות, מפתה ומתפתה, נכנעת ליצרים, לתשוקות, והכול במטרה להשיג את הגבר שלה.
בדרכה המיוחדת נותנת לנו להיכנס לנבכי נפשה, לוקחת אותנו איתה לסיבוב על רכבת ההרים שהיא חייה.
תחרה וצבע הוא הספר הראשון בטרילוגיה אירוטית מטלטלת, המעניק הצצה נדירה על החיים בקצוות, העליות, המורדות, וסערות הנפש שהחיים מזמנים.
זהו סיפור על התמודדות, אהבה, והזכות לחיות.



"טליה," קול שקט קורא לי מהדלת. אני שוכבת בדממה ולא עונה. אין לי מילים עוד לאף אחד.
הצעדים מתקרבים ומנורה קטנה נדלקת ליד המיטה. הגב שלי לאור, אין לי כוח אפילו להסתובב.
טליה בלום, הבלוגרית החושפנית, שבויה בעברה המכאיב, מאוהבת עד כלות בבן סטורם, שזעזע את עולמה, מתמודדת עם דיכאון עמוק וצריכה להתחיל מחדש. בברצלונה נראית המציאות מאיימת מתמיד לאחר שנחשפה לעולם בשמה האמיתי, פחדים ישנים וחדשים מאלצים אותו להתמודד עם השדים שלה פעם נוספת ולגלות שהחיים מזמינים לה הפתעות פעם אחר פעם.


אחרי שסיימתי את הספר השני, אני מאוהבת קשות גם בבן סטורם.surpriseindecision
אבל עכשיו אני בבאסה ממש - הספר השלישי יצא רק עוד כחודשיים ואני שלא יכולה לדחות סיפוקים, ממש מתקשה להסתגל לעובדה הזו שלא יהיה לי את בן לפחות חודשיים. blushsurpriseindecision
חברות יקרות (וסליחה חברים - אמרתי מראש שהרשומה היא לנשים)
אם אתן חובבות הז`אנר - אתן חייבות, פשוט חייבות לקרוא את השניים של אילת סווטיצקי.
(כל התקצירים לספרים לקוחים מהאתר של "צומת ספרים")
תהנו בנות, מגיע לכן את זה.
יערה