יום רביעי, 30 בינואר 2013

אהבה ממבט ראשון - או "אהבה מלידה"

לאחרונה קצת נעלמתי....
זו לא אשמתי, זו אשמת הטלויזיה שלי.
נכון יותר לאמר ה - HOT VOD.
התמכרתי.

לסדרה אוסטרלית מקסימה - "אהבה מלידה"

זו היתה אהבה ממבט ראשון.

התאהבתי בדמויות, בשחקנים... התהלכתי כבת טיפש עשרה מאוהבת, וחיכיתי כבר להגיע הביתה לראות עוד פרק, ועוד אחד ועוד אחד...


כשלושה פרקים בכל ערב, כשישה פרקים בליל שישי.


"העלילה, המשלבת פלאשבקים, קטעי אנימציה וסצנות פנטסטיות, מתרחשת בפיצרוי, מלבורן, ומתרכזת בנינה פראודמן (אשר קאדי, "הדרך לאהוב"), מיילדת בשנות השלושים לחייה, שנוטה לחשוב יתר על המידה ולגלוש לפנטזיות. הקריירה שלה מלאה בהפתעות, בעלה לשעבר מנסה להוכיח את אהבתו האינסופית אליה; למשפחה שלה לא חסרים מצבי חירום; ונינה היא מסוג האנשים שכולם פונים אליהם לעזרה ברגעי המשבר שלהם. בזמן שהיא מתכננת את דרכה במערבולות של משפחת פראודמן, נינה לחלוטין סוטה מהמסלול כשהיא פוגשת בקולגה חדש לעבודה, כריס הבל (דון האני), רופא ילדים שרק הגיע למלבורן. למרות הניצוץ הבלתי ניתן להכחשה ביניהם, לכריס יש עבר שעלול להרוס את תקוותיה של נינה.

בילי פראודמן (קאט סטיוארט) היא אחותה הגדולה והמרדנית של נינה, שעובדת כמתמחה בעסק הנדל"ן של אביהן. כעת, היא נחושה לשים את עברה הפרוע מאחור ולעשות משהו גדול בחייה, אך היא מתקשה לשכנע את בן-זוגה הלא יציב מיק (אדי פרפקט) לעשות צעד דומה. שרי (דבורה מיילמן, "ארוכה הדרך הביתה") המבריקה והנמרצת היא חברתה הטובה של נינה. שרי, שעבדה עד לאחרונה כאחות, מחליטה להצטרף לצוות הרפואי של ספינת שיט, וחוזרת ליבשה ולחייה של נינה רגע לפני שהיא יולדת וחווה מהפך אדיר. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של בני משפחת פראודמן והסובבים אותם, במסע אחר אהבה, סיפוק ואיזון בחיים המודרניים, ובוחנת את הברכות והקללות שמגיעות בחיי המשפחה, שהולכת לעבור צעדים לא צפויים בחיי היומיום שלה."

(מצוטט מתוך עכבר קפה).


הרבה יפים ויפות....


חתיכים וחתיכות..


אהבות קטנות, אהבות גדולות
הצלחות גדולות וקצת פחות,


הרבה הורמונים, אהבה..


ואז


או, אז...

נגמרה לי הסידרה(משודרת בהוט VOD - בחינם)
נשבר לי הלב.


האם יש איזה רופא חתיך בקהל שיכול לתקן לי את הלב השבור?

מה עושים עכשיו? איך ממלאים את הזמן הפנוי?

בחשבון פשוט:

3 פרקים בערב X 45 דקות כל אחד = שעתיים ורבע.

שעתיים ורבע של רִיק, של רִיק נוראי שנוצר לי בחיים.

רִיק נוראי

מה עושים עכשיו

מחפשים סדרה חדשה...

חיפשתי חיפשתי ושוב חיפשתי

הלכתי עם ראש בקיר וגם נכנסתי

יגעתי יגעתי ואז מצאתי

את

.

.

.

האנטומיה של גריי.


כן, כן...
עד היום לא ראיתי את הסדרה.
לי יש הוט והיא משודרת ביס.
אני יודעת שזה לא תירוץ, א_ב_ל...


בעצם עד התקופה האחרונה לא ממש ראיתי טלויזיה.

וזו בדיוק הסיבה שלא ראיתי - ההתמכרות הזו...


טוב, נחזור לעניינינו...


יש עוד משהו לאמר על הסידרה שלא נאמר כבר בעבר?


שוב...

יפים ויפות, חתיכים וחתיכות,




אהבות קטנות, אהבות גדולות,


הצלחות גדולות וקצת פחות...


הרבה הורמונים, אהבה...


מה צריך יותר בשביל להתאהב מחדש?


אחרי שבועיים של צפייה בסידרה, הגעתי לאמצע העונה החמישית,
וכן, קראתי את כל הספויילרים האפשריים,
לא מסוגלת לדחות סיפוקים

תארו לכם...
הייתם מגיעים לבית חולים, והיו מקבלים אותכם כאלו חתיכים...

לא להתאהב?

כבר אמרתי שאני מאוהבת?


מדי פעם אני בוגדת באנטומיה וחוזרת לאהבה הראשונה שלי... "אהבה מלידה"... סתם כדי להיזכר. (כי אהבה ממבט ראשון - לא מוצאים כל יום).

יאללה, הולכת לראות עוד פרק.
יערה

נ.ב. תוספת 6.2.16
הוט VOD
אהבה מלידה - עונות 1-5 בחינם
"האנטומיה של גריי"  עונות 1-10 בחינם.
עונה 11 אפשר לראות ב YES או בצפייה ישירה.

יערה