יום שני, 25 ביולי 2011

גיבוי הבלוג 3


 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור כללי
29.9.08
אני מאחלת לכל קוראי הבלוג שלי שנה של עשייה, יצירה והגשמה עצמית.
שנת בריאות ושלווה.
שתהיה לכם שנה טובה ומבורכת
 
 
רציתי לשתף אותכם, קוראי היקרים בברכת שנה טובה שקיבלתי במייל וממש אהבתי. את כל הגליטרים הוספתי מאתר הגליטרים שאני הכי אוהבת , (קישור יש למטה בבלוג) משום שממש לא הצלחתי להעביר את המקוריים.
מצרפת לכל מילה בברכה
 
ברכות מכל הלב לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה , 
 מי יתן ויתמלאו משאלות ליבכם כולן...  
שנת בריאות ובהירות- שכל שנזדקק יהיה רק פלסטר מצוייר!  
שנת שלווה ועשייה-שנעמול ונתאמץ שנזיע עם חיוך ! 

שנת הבנה וחכמה - שנדע ונבין איש את רעהו ונוסיף סבלנות בינה ודעת . 

שנת חברות וקירבה-שיקיפו אותנו חברים טובים , 
שנדע להיות אנשים טובים. שנשכיל להינות מקירבה. 
שנת שימחה ואור-שנצחק בקול מתגלגל ,שנעז להישתטות ,שנהנה מהטקסטורה של העולם!

שנת נתינה ומחילה - שניתן ונעזור מהנשמה המון המון! שנמחל לעצמנו ולסביבה בלב שלם.  
שנת חלום קסום ורצונות - שנחלום גם ביום.. ונגשים,שנרצה ונגיע...ושוב נרצה. 
שנה של התחלות טובות והפתעות נעימות- שיבואו עלינו חידושים טובים 

..שנקבל אותם בברכה
שנת עירות ופיכחון וגם מנוחה וחופשה - שנסתקרן ונתעניין וגם נעצום עיניים ונרבוץ על חוף שנהב

שנה של אהבה רווית נחת 

שנאהב ונאהב...  

שנרווה נחת מהילדים, שנשכח לחלוטין שהם יודעים להיות גם מעצבנים ומתישים !!!   

שנה של הצלחות גדולות ושל סיפוק שנצליח בענק! שכל דבר שניגע בו יפרח ממש! 


ונאהב את הצלחותנו כל כך!  
שנת חתונות ולידות, 

שנת חגיגות ושמחות, 

שנת הזמנות, 

שנת פרסים ומתנות, 

שנת צבעים, 

שנת טעמים, 

שנת חברים, 

שנת משפחה, 

שנת פרחים ובלונים, 
 שנה גשומה  

שנת ברכה. 

אמן  



תגיות בבלוגיה: ברכהשנה טובהחגים



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
15.9.08
לקראת שנת הלימודים החדשה, חשבתי איך אני מארגנת להם את כלהאוכל בתיק מבלי ויתפזר וילכלך הכל.
שוטטתי קצת באינטרנט מצאתי משהו דומה לתיק שהכנתי.
 
הרכבתי גזרה שמתאימה לצרכים של הילדים - מספיק גדול כדי שכל האוכל יכנס בפנים - 2-3 סנדביצים, פרי, מעדן, ירקות, ומפית לאכול עליה (מגבת מטבח קטנה), ועם זאת מספיק קטן כדי שיכנס לתיק בקלות.
 
זה התרשים לתיק שהכנתי לפי המידות שהכנתי.
 
חלק 1
 
 
 
חלק  2
 
 
 
חלק 3
 

חלק 4

 
אני תמיד מכינה את התיקים דו צדדים, כי אני לא אוהבת שרואים את התפרים.
 
כדי להכין תיק אוכל כזה צריך:
 
לצד החיצוני
חלק מספר 1 -2 יחידות.
חלק מספר 2 - 2 יחידות.
חלק מספר 3 - יחידה אחת.
חלק מספר 4 - 2 יחידות.
לצד הפנימי
חלק מספר 1 - 2 יחידות.
חלק מספר 2 - 2 יחידות.
חלק מספר 3- יחידה אחת.
כמובן שיש להשאיר עוד כ סנטימטר אחד מכל כיוון לתפירה.
ללשונית
פעמיים מחלק 4
 
שלב ראשון -
מחברים את שני חלקי הלשונית שמאל לשמאל, כאשר באמצע מחברים סרט לסגירה.
 
 
 
ותמונה מצד ימין של הבד
 
 
 
 
שלב שני - תופרים בשורה, חלק 1 ל- 2, את אותו 2 שוב ל - 1 ואת ה-1 הזה שוב ל-2.
יוצאת שורה ארוכה של 1 - 2 - 1  - 2 (14 - 18 - 14 - 18 בגובה של 20 ס"מ).
ככה זה נראה:
.
לאחר מכן תופרים שוב את  2 ל- 1 ונוצר ריבוע של 14 - 18 - 14 - 18 בגובה של - 20 ס"מ.
 
תופרים את חלק 3 מלמטה.
 
כך עושים את שני החלקים  - הפנימי והחיצוני.
 
 
שלב שלישי
מחברים את הלשונית ואת ידית האחיזה  לחלק החיצוני.
 
 
לחיבור שני החלקים - מכניסים את החלק הפנימי לחלק החיצוני (צד ימין לימין - שמאל בחוץ ותופרים מסביב - חשוב מאד להשאיר חור לא תפור בגודל של כ - 6 ס"מ כדי שאפשר יהיה להפוך  את התיק.
 
מתחילים להפוך
 
וממשיכים
 
ככה כשהוא הפוך לגמרי
 
 
 
וככה הוא נראה כשהוא הפוך לצד ימין עם החור הקטן בצד.
 
 
כעט כל שנותר הוא לתפור את החור.
 
אפשר לתפור אותו בתך נסתר (אני מודה שאני לא יודעת לעשות), או לתפור כמו שאני תופרת - מגהצים את הקצה, כדי שיהיה וח לתפור את התפר הסופי.
 
 
ותופרים תפר מסביב לכל.
 
אני עושה את התפר הזה תפר מסוגנן, כדי שלא יראה כאילו הוא טעות.
 
 
זהו, כל שנותר זה לתפור כפתור לסגירה.
 
 
עכשיו הילדים הולכים לביה"ס עם אוכל בסטייל וממש מאושרים מרעיון התיק.
בתחילה חשבתי שהגדול (בן 8+ ) לא ירצה תיק אוכל, כי זה לא IN, אבל מהר מאד התבדיתי וגיליתי שהוא מאד אוהב אותו, ולילד עם בעיות ארגון וסדר כמוהו, זה  המצאה גאונית.
 
אחרי שיחה עם המורה של הצעיר, הסתבר שלפעמים הוא אוכל את כל האוכל בארוחה אחת ולא נשאר לו לשניה, אז היום ישבתי ותפרתי שקיות לאוכל, לכל ארוחה שקית וכך לא יהיה בלבול בין הארוחות.
 
בהצלחה
 
 
 שלכם, יערה

תגיות בבלוגיה: תיקצבעוניבית ספרירוקילדיםתפירההדרכהגזרהדוגמא



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור כללי
5.9.08
 
בחרתי את הרשומה הזו ל"יום הרשומה", משום שהיא מזכירה לי בכל פעם את הימים שבהם יצרתי, תפרתי, שיחקתי בפימו, חרשתי שרשראות וצמידים, הכנתי טבעות שונות ועשיתי המון דברים מאד יצירתיים שכרגע אין לי זמן לעשותם. מחכה ליום שבו אוכל לשוב ליצור ולמלא את הנשמה באותה אינטנסיביות כמו פעם.
במקור הרשומה פורסמה בספטמבר 2008

עוד יבוא היום, הללויה.
 
 
לכבוד יום הולדת 60 לקיבוץ, ביקשו כל אומני הקיבוץ להציג את עבודתיהם בתערוכה.
 
אני מיד נעניתי לבקשה, ולקח לי כמהימים טובים להכין את הכל ולהחליט מה אני שמה בתערוכה, היות ויש לי המון המון דברים.
 
ואלו הנבחרים:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
האמת היא שזה ממש ממש מביך לקבל כל כך הרבה מחמאות, אבל כשמתרגלים זה כיף מאד מאד.
 
 
 
 שלכם, יערה
 

תגיות בבלוגיה: תפירהאומנות שימושיתבובותעיסת ניירצבעוניתכשיטיםשרשראותצמידיםטבעותפימובדים,זכוכיתורודתיקבגדיםבגדי ילדותיום הרשומה



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
28.7.08
ביום שבת הוזמנות לסיבת ברית של חברים טובים.
 
הבן הוא שלישי אחרי שתי בנות.
 
זו הפעם הראשונה שאני מכינה מתנה לבן, תמיד קניתי, כי לבנות הרבה יותר קל להכין.
 
אבל החלטתי לקפוץ למים.
 
הכנתי לאורי (יותר נכון לאמא של אורי) 3 חיתולי פלנל עם מסגרת צבעונית מבדים שונים בשלושה צבעים  עם נקודות לבנות.
 
זה לא נראה לי מספיק אז קניתי לו 2 גופיות כותנה לקיץ ותפרתי עליהן אפליקציות של ברווזונים מתוקים.

 
כמובן שלא יכולתי לשכוח את הבנות, אז תפרתי להן חצאיות תואמות.
 
(שימו לב לתפר המעוגל המקסים, אני התאהבתי בו קשות...)
מזל טוב ענבל ומייק להולדת אורי המקסים
תגדלו אותו באושר ובנחת
ממני ומכל משפחתי
 

תגיות בבלוגיה: מתנהתפירהבדיםסגולכתוםכחולורודלבןחצאיתגופיהצבעוניבגדי ילדיםבגדי ילדותתינוקות,בגדיםחיתוליםשדרוגופיותמתנות



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
25.7.08
רחל היא טום בוי אמיתית.
האמת היא שממש לא ידעתי מה אני מכינה לה מתנה.
ואז חשבתי, הנערה המקסימה מאד אוהבת ג`ודו, אז אתפור לה תיק לבגדי הג`ודו.
 
את הגזרה לשם שינוי, המצאתי לבד.
 
מלפנים תפרתי כיס גדול.
ותראו איזה תפר יפה לקישוט -  התאהבתי...
 
ובצד כיס קטן לפלאפון
 
 
ברצועות עשיתי קשר פשוט ותפרתי אותן לצידי התיק כדי ליצור עניין.
 
 
וכמובן התיק ארוז ומוכן לשליחה
 
 
רחל מקסימה
מזל טוב לך ולכל משפחתך.
מאיתנו - כל המשפחה

לסיום סיומת, מחר עוד בת מצווה ומחרתיים מסיבת ברית...
עוד הפתעות בדרך.

תגיות בבלוגיה: תפירהתיקבדיםמתנותצבעוניפסיםמתנה



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
שחר היא נערה מקסימה וחיננית,(והיא גם המטפלתשל הבת שלי בימים שהיא לא לומדת ובחלק מהחופשים) אבל לדעתי שחר לא מתחברת ל"צבעים של בנות" אולם, כן אוהבת דברים מיוחדים.
 
לכן, לשחר תפרתי תיק ממגבות מטבח, אבל לא את הפשוט שאני תופרת תמיד אלא אחד קצת יותר "פנסי".
 
את הגזרה מצאתי, איך לא בבלוג של פרפרים. 
 
עשיתי טעות ואת הידיות תפרתי מבחוץ ולא מבפנים כמו בגזרה המקורית, לכן הוספתי כפתור לב קטנטן בצבעים מתאימים כדי שהכתפיות יהיו בכל זאת נוחות.
 
 
וכמובן - ארוז בצלופן עם סרט תואם.
 
שחרונת מתוקה,
הרבה מזל טוב
ממני ומכל בני משפחתי

תגיות בבלוגיה: תפירהתיקבדיםמתנהכתוםפסיםמשבצותמתנות



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
ספיר היא ילדה שמאד אוהבת "דברים של בנות".
מאד אוהבת את הצבע הורוד, ריקודים ועוד...
 
 
קצת שיניתי את המידות, כדי שאוכל למדוד בסנטימטרים.
 
את הבד הורוד עם הנקודות קניתי באחת מהחנויות בירושלים  במרכז העיר, ואת הבד המגניב השני, קניתי ב"מקס סטוק" חנות עליה המלצתי לא פעם אחת.
 
זה בעצם בד כמו בנדנה,  לעושת מעין מטפחת לראש ובגודל של בנדנה, אבל אהבתי אותו והוא התאים לי בדיוק לרעיון התיק ולאהבות של ספיר.
 
לתיק חיברתי פונפון מסרטים בצבעים של ירוק ולבן.
 
 
 
אופן הכנת הפונפון:
1. חותכים 2 עיגולים על פי הגזרה המצורפת מקרטון (של קורנפלקס למשל).
2. מחברים את שני החלקים(ללא דבק).
3. קושרים את החוט לעיגול ומתחילים ללפף את על שני החלקים המחוברים עד שנסתם החור הפנימים לחלוטין, שוב קושרים את שארית החוט.
4. בעזרת מספריים חותכים בין שני הקרטונים.
5. קושרים חוט בין שני החלקים.
6. מוציאים את הקרטון ויש לכם פונפון.
 
בתוך התיק תפרתי שני כיסים לדברים קטנים כמו פלאפון, מפתחות וכו`.
וכך ארזתי את התיק
ספיר יקרה
שיהיה לך המון המון מזל טוב בהגיעך למצוות
מאחלים, אני וכל משפחתי

תגיות בבלוגיה: תפירהתיקבדיםמתנהורודמתנותתיק ערבגיזרההדרכה



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור כללי
מזל (או שלא- תבינו בסוף) שיש לי כלכך הרבה מסיבות שאני מוזמנת אליהן לאחרונה, ככה יש לי עוד הזדמנות טובה ליצור.
 
אתמול חגגו  אצלינו בקיבוץ את מסיבת בר המצווה לכל בני ובנות המצווה שהגיעו לגיל 13 (כיתה ז`).
 
יש מסורת כזו מאז שאני הייתי קטנה, (ועוד הרבה לפני) שהשנה של כיתה ז` היא שנת בר המצווה בקיבוץ, יש לכיתה 13 משימות לעשות במשך השנה.
לדוגמא: עזרה לזולת  - השנה הילדים הכינו עציצים מגלילים שונים שהם לקחו מהמפעל (במקום לזרוק אותם לפח - שיש פה גם עניין של מיחזור), צבעו אותם וקישטו ולבסוף מכרו אותם לחברי הקיבוץ במחיר סמלי. את הכסף שאספו, תרמו לילדים מזקקים.
 
עוד משימה - היא מפגן האש - מפגן שבו הילדים, קופצים ממגדל של 5 מטר (לתוך ברזנט שמתוח היטב), הולכים על גשר חבלים, קופצים מקורה כמו טרזן, עוברים בגשר האש, אומגה ועוד כמה קפיצות ואירועים מפחידים...
 
יש גם משימות של כיף משפחתי - למשל טיול משפחות לצפון...
 
כך, זה כל שנה ושנה, מאז שאני הייתי קטנה (הייתי בכיתה ז` לפני 23 שנים - תעשו את החשבון לבד וזה התחיל עוד הרבה לפני).
מקווה שהמסורת היפה הזו תימשךעוד הרבה שנים.
 
TO MAKE A STORY SHORT...
 
היום הוזמנתי לחגוג עימם,, קיבלתי "רק" 4 קנסות (ככה אנחנו קוראים לזה, כי לכל אחד מהארבעה צריך להביא מתנה, וזו יוצאת הוצאה גדולה מאד בבת אחת).
קיבלתי לשלוש בנות ובן.
לבן זה פשוט, הולכים קונים איזו חולצה יפה וזה מספיק.
לבנות זה גם פשוט, אבל החלטתי שהשנה אני לא קונה אלא מכינה.
וכל ההקדמה הזו היא לטובת שלושת הפוסטים הבאים.
 
תיק, תיק ועוד אחד...

תגיות בבלוגיה: זכרון ילדותבר מצווהבת מצווהמפגן אשמשימותמתנות



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור כללי
1.9.08
החופש נגמר לו ותם, ומחר אני שולחת 2 ילדים לבית הספר.
אחד לכיתה גימל, והשני עולה לכיתה א`.
 
משונה לי שיש לי כבר שני ילדים בבית הספר, הרי רק אתמול  הם נולדו..
 
הזמן טס לו כלכך מהר.
 
אז לכל ילדי ישראל שמתחילים מחר את שנת הלימודים מי בבית הספר ומי בגנים, שתהה לכם שנה טובה טובה, מלאת חוויות, חברים, למידה וכיף.
 
 
 
 
 שלכם, יערה

תגיות בבלוגיה: ילדיםבית ספר



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור כללי
16.7.08
איזה יום קשה.
 
הרגשות מעורבים.
אני כלכך רוצה להאמין שהם בחיים והם יחזרו ומשפחותיהם יוכלו לחבק אותם חיבוק חם ואוהב אחרי שנתיים כלכך קשות...
אבל הלב, הלב אומר אחרת, הלב כבד כלכך והדמעות זולגות.
 
בימים האחרונים אני בקושי ישנה, אני חושבת ומסתכלת על הבנים שלי, שבעוד כמה ימים לבכורי ימלאו 8 שנים, וחושבת מה יקרה בעוד 10 שנים? הבן שלי ילד לצבא ומה יהיה? האם המדינה תהיה כלכך אדישה לבנינו יקירינו, דם מדמינו, שילכו ואולי לא יחזרו? הלב שלי דואג כלכך.
 
הלוואי, אני שולחת תפילה שהם יחזרו ויקבלו את החיבוק שכלכך כלכך מגיע להם.
מחזיקה ומחזקת את ידי המשפחות שכלכך חוששות לגורל בניהן שבעוד זמן קצת מאד יושבו הביתה.
 
     מקווה שבחיים.
 
 חם  למשפחות גולדווסר ורגב.
 
 
עדכון: זהו, זה נגמר.
אני יושבת ובוכה יחד עם משפחות רגב וגולדווסר. מי יתן ולא תדעו עוד צער.





 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור החלפות
14.7.08
לאחרונה אני עובדת מאד קשה ואין לי זמן לכלום (היום למשל אפילו לא יכולתי לצאת לאכול צהריים...)
זמן ליצור כמעט ואין, כי אני מגיעה גמורה הביתה, אבל היות ואני מכירה את עצמי ואני יודעת כמה היצירה עושה לי טוב מרגיעה אותי, נפשית ופיסית, אני חייבת אותה.
לאחרונה נרשמתי למספר החלפות במקומות שונים, כדי שיהיה לי תמריץליצור, ומה אני אגיד לכם? זה עובד. (יש כבר שני פוסטים קודמים בנושא - תיקים וחיפושיות).
בקומונת פרידה ונומה (קומונה סגורה) היתה החלפת מגנטים.
אני הוגרלתי לשלוח לזיקוקית המוכשרת.
אני יודעת שזיקוקית אוהבת את הגוונים של חום וורוד וירוק, אוהבת לבד ואוהבת תפירה, אז שילבתי בין השלושה ויצאו שני פרחים אביביים ופרחוניים.
  
את המגנט תפרתי מאחור, כי לא רציתי להדביק עם דבק שאולי יהרוס אתהרכות של הלבד.
זיקוקית יקרה - תתחדשי.
ואלו שתי המכשושות המתוקות שקיבלתי מאמא לאוצרות.
ביחד

וכל אחת לחוד...

   
תודה רבה...  אוהבת אותן מאד.

תגיות בבלוגיה: החלפהתפירהורודמגנטיםפרחיםחוםכפתורים



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור החלפות
מי עוד לא מכיר את נתנאלה? (מי שלא מכירה - רצוי להכנס מיד לבלוג שלה).
לפני כשלושה חודשים נתנאלה ארגנה לקוראי הבלוג שלה החלפת תותים נחמדה. אני גיליתי את זה מאוחר מדי וכבר לא יכולתי להשתתף.
לפני כחודש, היא ארגנה החלפת חיפושיות 
אני הוגרלתי לשלוח לעכבר הכפר. המשימה לא היתהקלה, אבל אני חושבת שעמדתי בה בכבוד (על כך תעיד עכבר הכפר).
אז תראו מה שלחתי לעכברה החביבה:
 בובה "מכוערת" בצורת חיפושית.
כוסית לביצה קשה שמצורפת לה כפית לבנה.

 לעכברונת הצעירה (לבת של העכברה)שלחתי מחברת מדבקות עםהמון מדבקות של חיפושיות.
 3 מגנטים מנגץ אדום ועליו נקודות לבנות. (אין תמונות).
 ועוד כל מיני פיצ`פ וקאס נחמדים.
ולהכל צורף כרטיס ברכה.
עכברונת יקרה, נהניתי מאד מהאתר שהוצב בפני,להכין לך החלפה,
תודה לך, נתנאלה, שאת גורמת לנו לכזה אושר ועושר.

ומה אני קיבלתי, אתם שואלים?
אני קיבלתי מדיילי המוכשרת.
קופסא מטופלת ובתוכה שוקולדים בצורת חיפושיות. סיכה לדש עם  בצבעים שונים, כרית סיכות בצורה מתוקה מתוקה ובד חיפושיות משגע.
דיילי, המון המון תודה.

תגיות בבלוגיה: החלפהתפירהאדוםשחורחיפושיות



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור אפייה
3.7.08
באיחור קל  (של חודשיים בערך)....
 
ליום העצמאות השנה החלטתי עם ילדי להכין משהו טעים לידי הגנים שלהם, והכיתה של הבכור.
 
מה יותר טוב מנשיקות מתוקות בצבעי הדגל?
 
את הקצף הכנתי במיקסר "קיטשן אייד" המדהים שלי.
המתכון:
על כל 100 גרם חלבון, שמים 200 גרם סוכר - עדיף אבקת סוכר.
(חלבון אחד שוקל 30 גרם, סתם שיהיה לכם קל יותר לחשב).
 
מקציפים את החלבונים על מהירות איטית (אני ממליצה לא להקציף יותר משישה יחד), לאחר מכן, מעלים למהירות גבוהה ומוסיפים את הסוכר לאט לאט.
 
איך יודעים שהקצף מוכן? הופכים את הקערה והקצף לא נופל.
 
 
מרפדים תבניות אפייה בנייר אפיה.
היות ואין לי שקית הזלפה בבית, הדרך הפשוטה ביותר, היא לקחת שקית ניילון, למלא אותה בקצץ, לעשות חור קטן בפינה ועם זה להזליף את הקצף על נייר האפייה.
לקישוט, צבעתי חלק מהקצף בצבע מאכל כחול (טיפה אחת בלבד), ושוב עם שקית ניילון, קישטתי כל אחת.
 
אופים אותן על חום נמוך של 100 מעלות, כשעתיים וחצי.
 
ואוכלים בתאבון.
 
המלצה שלי - לא להכין יותר מדי, כי בסוף כואבת הבטן, זה כלכך טעיםםםםםםם.
באותו השבוע, כל השכונה התאכחה אצלי והכנתי נשיקות משישי ביצים. (זו לא טעות כתיב, 60 ביצים).
 
 
את הכל עטפתי בשקית שקופה עם סרט כחול ודגל ישראל לקישוט.
 

תגיות בבלוגיה: אפייהילדיםחגיםכחוללבןעוגיות



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
בפורום אומנות שימושית של ויינט, קושקוש ארגנה החלפת שקיתיק, שקית לקניות שתחליף את שקית הפלסטיק המזהמת הסביבתית...
 
התיק שלי עדיין לא הגיע ליעדו, אבל ברגע שהוא יגיע, אני אחשוף את ניק המקבלת.
 
 
בנתיים תהנו מהתמונות.
 
השקיתיק שלי הוא דו צדדי, מבד ג`ינס ובד טורקיז עם קישוטים. את הגזרה המצאתי בראש, על פי מה שנראה לי שיהיה נוח.
 
בצד הוספתי כיס קטן לפלאפון
 
ולכל צירפתי פית כפתורים חביבה שאני התאהבתי בה.
 
פיציקולה יקרה,אני מאחלת לך,שתהני ממנו (אבל שלא יגרום לך לבזבז יותר מדי כסף ).

תגיות בבלוגיה: תפירהתיקבדיםהחלפהכחולתכלתאיכות הסביבה



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור יצירה
בת של החברה הטובה שלי חגגה יום הולדת 4. (לא סתם הוספתי את "ה" הידיעה)
אוריאלה היא ילדה שב"טעות" נולדה ילדה - היא היתה צריכה להיות בת ים.
 
היא חכמה ושנונה ומתוקה ומקסימה ואני מאד מאד אוהבת אותה.
 
ליום הולדתה עשיתי לה שרשרת בסגנון שהציגה חתולי בפורום אומנות שימושית של ווינט עם תליון בת הים. (בתמונה הראשית הבת שלי מדגמנת).
 
 
 
את השרשרת הגשתי לה בתוך שקיק תפור על פי הדרכה מצולמת בבלוג של פרפרים.
  
בנוסף תפרתי לה תיק עם פיות (כי היא בעצם גם פיה קסומה), אבל אותו שכחתי לצלם, אז בביקור הבא אצל אוריאלה אני אצלם אותו.
 
אוריאלה יקרה ומתוקה
המון מזל טוב ליום הולדת.

תגיות בבלוגיה: מתנהילדיםשרשראותנרתיקנסיכהמתנותילדותבת הים



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
הרעיון לתיק הזה לקוח מקישור בבלוג הקישורים של פרפרים.
 
תיק המגבות הזה הוא קליל לעשייה והתוצאה חמודה מאד וצוברת המון מחמאות.
 
וככה הוא נראה מבפנים (התיק הוא דו צדדי)
למי שתוהה, מה זה הפרח הורוד הזה? עשיתי חורים ושמתי ניטים כדי לעשות סגירה או קישוט, אבל עדיין לא החלטתי איך לעשות זאת.
ועוד אחד
ואלו המגבות שמהן תפרתי את התיקים.
הן מגיעות בחמישיות בגוונים מתאימים (תכלתים, בז`ים, כתומים, אדומים...)
בכתומים
ובאדומים
וככה הן גם ארוזות. המגבות עשויות 100% כותנה.


תגיות בבלוגיה: תפירהתיקכחולמשבצותמגבות מטבחאפור



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
2.5.08
הבן שלי משתתף בחוג אומנות, ולפני החג הם תפרו משהו למשה בתיבה (אולי שמיכה? הוא לא סיפר מה הם תפרו).
לצורך כך הוא רצה להביא מחטים מהבית.
ואיך הוא ייקח אותם?
תפרתי לו בכמה דקות תיק מחטים לתפארת.
כמובן שלא היה מאושר ממנו באותו הרגע. (איזה כיף שדברים כלכך קטנים וכלכך פשוטים עושים אותם מאושרים).
 
כך הוא נראה בפנים:
 
 
ותקריב על האפליקציה (שימו לב שרשומה שם המילה מחט).
 
 
 

תגיות בבלוגיה: תיקתפירהמחטיםירוקצהובילדים



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
ככה הבת שלי שרה את השיר ,"פילפילון אפו ארוך", כשהיתה בת שנתיים וחצי.
 
מאז היא גדלה וכבר למדה לשיר את השיר נכון..
 
לכבוד המאורע המשמח  תפרתי לה פילפילון.
 
היא כלכך התאהבה בו שהיא לא מסכימה שאני אקח אותו ואתפור לו עיניים וזנב.
(והאמת? גם האף שלו לא כלכך ארוך ).
 
 
 
 

תגיות בבלוגיה: תפירהחיותלבןפיליםבדיםבובות



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור גינה לי חביבה
מילים ולחן: בתיה בן דור
 
איך יודעים שבא אביב?
מסתכלים סביב סביב
ואם רואים שאין עוד בוץ בשבילים
ואם רואים שנעלמו המעילים
ואם פרג וגם חרצית
לכבוד החג קישטו ארצי
אז יודעים (אז יודעים)
שבא אביב (שבא אביב)
אז יודעים שבא אביב,
אז יודעים (אז יודעים)
שבא אביב (שבא אביב)
אז יודעים שבא אביב.
  
  

   
כל התמונות צולמו בגינת המלון שבו אני עובדת ביום שמשי ואביבי.
ושתי תמונות מגינתי הפרטית....
 

תגיות בבלוגיה: עונותפריחהפרחיםירוקצבעוני



היום אני 
 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור כללי
 28.4.08
מילים: שלמה ארצי
לחן: מישורים לבנים
 
שם בתוך מיטה, מול קיר ענק כחול, קר וזול,
לפעמים אתה, נאנח בלי קול ובכל זאת,
אמא שם שומרת גם כשאתה גדול
מחליפה לך בגדים
אומרת שאתה: מלך הגברים
בשבילה אתה יכול להיות
מה שבא לך לראש,
למשל, מלך החיות או מלך ההרים, אם תטפס אי שם,
קום תהיה כל מה שבא לך
כי בשבילה אתה תמיד מלך העולם.

"שם אתה תמיד, כל מה שתרצה, רק תבחר",
כך אומרת היא ואתה שואל: "מה עוד אפשר
מה שלא הייתי בטח לא אהיה"...
מחליפה לך בגדים, אומרת שאתה,
מלך הגברים, בשבילה אתה יכול להיות
מה שבא לך לראש,
למשל, מלך החיות או מלך ההרים, אם תטפס אי שם,
קום תהיה כל מה שבא לך
כי בשבילה אתה תמיד מלך העולם.
בשבילה אתה מלך השירים
בשבילה אתה יכול להיות,
מה שבא לך לראש,
למשל, מלך החיות או מלך ההרים, אם תטפס אי שם,
קום תהיה כל מה שבא לך
כי בשבילה אתה תמיד
מלך העולם, מלך העולם.
לזכרם של:
   נדב ישראלי  20.10.1991 
   דותן נחתומי  12.04.2002
ולעוד 22,568 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
יהי זכרם ברוך

תגיות בבלוגיה: לזכרם



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור כללי
ולא, אין לי אחוזים. (לצערי... )
 
כל פריט בשני שקלים, (פריט = 6 פרחים, 10 דובונים,שלושה-ארבעה לבבות...וכו`).
 
  
  
 
  
  
  
 

זהו להפעם...
יש עוד המון, אבל קצת סקרנות לא מזיקה לאף אחד 
אז רוצו לקנות ולהנות ממבחר עצום במחירים קטנים...
 
 

תגיות בבלוגיה: תפירהאביזריםמוצריםחנויותצבעוני



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור יצירה
22.4.08
כמדי שנה, גם השנה התארחנו בביתה של חמותי לחגוג את החג.
 
בכל שנה אני משתדלת לעשות מתנה מעשה ידי לחג והשנה החלטתי שכדאי שלא רק תהיה יפה, אלא גם באמת שימושית (אומנות שימושית לא?)
 
הכנתי חבקי מפיות.
את הרעיון לקחתי מ Liat R מפורום אומנות בחימר פולימרי  שב"תפוז"
הצורות עצמן מעץ חתוך בלייזר (ניתן לקנות בכל חנויות היצירה) צבוע בספריי זהב, ומעל הדבקתי אבן חן מנצנצת.
 
 
קדחתי חור עם המקדח הכי קטן שמצאתי בבית, וחיברתי למחזיק מפתחות בצבע זהב בעזרת  שני  עיגולים מזהב.
 
כמובן שנרשמה התלהבות ומיד הם הושמו על שולחן החג.
 
 

תגיות בבלוגיה: פעילות עם ילדיםאומנות שימושיתעץזהבחגיםמתנהמפיותאוירהאירועיםארוחת ערבפרחים,פרפראביזרים



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
הפעם  - תפירה.
 
 
מכנס מבד סאטן מקומט וחצאית פרחונית מעל.
 
 
 

תגיות בבלוגיה: פרחיםתפירהבדיםורודחצאיתמכנסייםנסיכהבגדי ילדות



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
כיאה לילדה בת 3  וחצי, היא אוהבת "ורוד, סגול, נצנצים ופיות". (זה מה שהיא אמרה).
 
לכן החלטתי לתפור לה גם מכנס פיות בנוסף לחצאית הזו.
את הגזרה הוצאתי ממכנס שלה שאני מאד אוהבת.
 
וככה הוא מתלבש על דוגמנית הבית.
 
  

תגיות בבלוגיה: תפירהבדיםכחולורודפיותנסיכהג`ינסבדי ילדותבגדים



 

 
פורסם ב-17 בספטמבר 2010, 17:17 במדור תפירה
החצאית מהרשומה הזו על דוגמנית הבית.
 

 

תגיות בבלוגיה: תפירהתותיםבדיםלבןאדוםירוקחצאיתחגיםאירועיםבגדי ילדותבגדים