יום שישי, 17 בדצמבר 2010

ספינג`-סופגניות מרוקאיות

את המתכון הזה אבא שלי מכין כל שנה ושנה בחנוכה.
להכנת כ - 20 ספינג`ים
1 ק"ג קמח
שקית שמרים יבשים
2 כפות סוכר
1 כפית מלח
3 עד 3.5 כוסות מים פושרים
ביצה אחת
מערבבים את הכל לבצק רך ודביק.
נותנים לו לפוח.
לאחר שמכפיל את עצמו (בדרך כלל גם משלש) מורידים אותו ומתחילים לטגן.
בסיר בישול שמים שמן קנולה לטיגון עמוק.
לוקחים ביד קצת מהבצק, בעזרת 2 הבוהנים עושים חור במרכז הבצק ושמים בסיר. כשהצד שפונה לשמן מזהיב, הופכים אותן ומטגנים מהצד השני.
מוציאים למסננת, כדי לספוג את שאריות השמן, שמים מלא מלא אבקת סוכר מעל, וטורפיםםםםם.
בתאבון
זה כלכך טעים.
אני אומרת שאם כבר להרוס דיאטה עם סופגניות - אז רק עם הספינג` של אבא שלי.
למי שתוהה, לא הפכתי לבלוג בישול ואפייה, אבל בזמן האחרון יוצא לי לבשל ולאפות לא מעט דברים נחמדים, פשוטים וטעימים שממש מתחשק לי לשתף את כולם, שכלם יהנו.
עוד יהיו הרבה יצירות בהמשך...
 שלכם, יערה
אהבתם?  אשמח אם תלחצו על  Hit it! תודה