יום ראשון, 22 במרץ 2020

ציור תלת מימד על דו מימד, מבולבלים? גם אני

חכו ותראו כמה אתם תהיו עוד יותר מבולבלים.
מוכנים???
מתחילים.
היי לכם
מה שלומכם?
שורדים את הסגר?
אני בטוחה שלא פשוט לכם עם הקטנטנים.
שגרה חדשה נכנסה לחיינו ובדיוק בשביל זה התכנסנו כאן היום.
הפעם מצאתי קישורי יצירה לילדים הגדולים יותר.
לדעתי מתאים לילדים בגילאים 10 עד 120.

אני מאד אוהבת טריקים חזותיים וביניהם ציורי דו מימד אשר מדמים עולם תלת מימדי.
מה זאת אומרת, אתם בטח תוהים.
ובכן, ציורים אלו  נעשים על דף אחד חלק, דף מדפסת רגיל בכל גודל, אבל נראים הקסם הוא שהם נראית חפצים תלת מימדיים.
קוביות, גלילים, חרוטים, מדרגות, גלגלים ועוד ועוד ועוד.

מצאתי לכם ברחבי הרשת, או נכון יותר לאמר ברחבי היוטיוב, מספר הדרכות לציורים כאלו שתוכלו לנסות ולהתנסות.
אולי תתאהבו בזה כמוני.

נתחיל בפשוטים ולאט לאט נתקדם ברמת הקושי. אוקיי?
הרעיון המרכזי בכל הציורים האלו הוא משחקי אור וצל.





















היד שלכם, תלת מימד על נייר מדפסת רגיל. אין כאן שום הגבהה, הגדלה או כל קימוט של הנייר. הכל על נייר מדפסת רגיל.






ויש גם למתקדמים ממש, אבל זה כבר עם צבעים  ולא רק בעיפרון או עט.




רק מלראות את השניים הבאים, נהיה לי רע. 🙈


אחרי השניים האחרונים, אני חייבת לסיים בקצת אופטימיות.


ואם זה לא מספיק ואתם רוצים עוד לחצו על הקישורים הבאים ותגיעו לעולם מדהים ומרגש:
Geometric 3d art with pencils
3d drawing easy
3d art with pencils
3d drawing with pencil

כמובן יש המון, אז תבחרו מה שמתאים לכם.
תהנו וכמובן אשמח לראות את התוצאות.
אפשר לשלוח לי למייל ktumav@gmail.com.
מבטיחה לפרסם ממש פה בבלוג.
בהצלחה
יערה.