יום שבת, 7 במרץ 2015

גמד ענק בין חברים מכרים וזרים גמורים

באחד מן הימים גיליתי את הקבוצה:



אני לא זוכרת איך בדיוק הגעתי לקבוצה הזו, 
אבל היה לי ברור שאני מצטרפת.
שני ענקים, יפעת מור ואליה גרינפלד,
החליטו לנסות ליצור משחק "גמד ענק" כלל ארצי, 
הם בנו את האתר למשחק ובו שאלות מנחות.
מי שרצה נרשם.

אני בטוחה שהם לא חשבו שזה יגיע למימדי הענק שהמשחק הגיע.
כ - 1000 משתתפים.


בתאריך שנקבע מראש כל אחד מאיתנו קיבל שם וכתובת של הענק שלו
אליו הוא צריך לשלוח את החבילה.

אני קיבלתי בחורה שאמרה לי שהיא:
קולנוענית מתחילה 





שאוהבת חיות



 ואת המילה הכתובה.
הכנתי לה שתי סימניות והוספתי סימנייה אחת קנוייה של Vbook.


ועוד כמה דברים בסגנון קולנועי.



אמנם לא קיבלתי שום תודה, או איזו הודעה קטנה שהחבילה הגיעה 
והיא הגיעה.... (י שלי אישור מדואר ישראל...).
אבל היי....
כל הרעיון הוא הנתינה, נכון?
אבל בתוך ה ♥ פנימה... הייתי שמחה לקבל איזו תודה קטנה על ההשקעה.
גם אם לא אהבה את התוצאה.

שבוע טוב.
יערה