יום שבת, 7 ביוני 2014

הפונדק במפרץ רוז

הפונדק במפרץ רוז הוא רומן מרגש על האפשרויות המפתיעות שהחיים טומנים בחובם ועל יכולתו של הלב להתאושש.
ג'ו מארי רוז מגיעה לעיירת החוף השלווה סידֶר קוֹב בחיפוש אחר התחלה חדשה, לאחר שבעלה פול נהרג באפגניסטן. כשהיא מגלה פונדק קטן ומקסים העומד למכירה היא מחליטה לרכוש אותו, בתקווה למצוא נחמה בפינת החמד השקטה הזאת.
גם שני האורחים הראשונים של הפונדק במפרץ רוז זקוקים לנחמה. ג'וש וויבֶר חוזר אל סידר קוב כדי לסעוד את אביו החורג השוכב על ערש דווי. השניים מעולם לא נטו חיבה זה לזה וג'וש מתקשה להאמין שכעת יוכלו לגשר על הפערים. אבל מפגש עם חברה ותיקה לספסל הלימודים בתיכון מוכיח כי הסליחה לעולם אינה בלתי אפשרית וכי האהבה יכולה לפרוח במקום הלא-צפוי ביותר.             
אֶבּי קינקייד שבה לסידר קוב לחתונת אחיה, לאחר שנעדרה מן המקום חמש-עשרה שנה בגלל אסון שגזל ממנה את נעוריה. לאט לאט היא טווה מחדש את הקשרים עם בני משפחתה וחבריה ומגלה שתוכל להמשיך בחייה – אם רק תסלח לעצמה.
יחד איתם לומדת ג'ו מארי ליהנות מביתה החדש ופוגשת שכנים ובעלי מקצוע שייעשו לידידי נפש, למן פֶּגי בֶּלדון נדיבת הלב ועד מארק טיילור השתקן, בעל ידי הזהב.
זהו הראשון בסדרה חדשה של מחברת רבי המכר האמריקאית דבי מקומבר, שספריה הרבים נמכרו עד כה בעשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם. מקומבר מתגוררת בפורט אורצ'רדס שבמדינת וושינגטון, העיירה שעליה מבוססת סידר קוב שבספר.
הפונדק במפרץ רוז מאת דבי מקומבר, תרגום מאנגלית: א' ברעם, עריכה: אדר זאבי.


--------------------------------------------

ובנימה אישית:
מאד נהניתי מהספר.
שלושת הסיפורים נשזרים האחד באחר ויוצרים ספר זורם ונעים לקריאה.
הספר כתוב בצורה מאד מציאותית וגורם לקורא להתרגש עם הדמויות, לכעוס, לאהוב ואף להזיל דמעה.
הספר נגמר לי באמצע.... הכוונה היא שסיימתי לקרוא את כולו אבל נשארתי עם טעם לעוד.
ממליצה.
חייבת לאמר שהספר הוא לא ספר בסגנון שאני קוראת לאחרונה, אין בו סקס, אלא רק סיפורי אהבה ורומנטיקה.
שבת שלום
יערה